25 Ocak 2006

Deli Olduğuna İnanmaları, Gerçeği Değiştirmez!

Korku duymayan bir kimse, asla öfkelenmez.

Eğer kimse, birşeylerin yoksunluğundan endişe duyuyorsa sinirlenir.

O kişiyi arzu ve isteklerinden mahrum bırakıyor olan objeye doğru nefretini öfke ile yansıtır.

Dünyaya bağlı olan insanlar hep birşeylerin arayışı ve özlemi içersindedirler.

Öfke o kimseler için yaşam savaşında bir tür katalizör işlevi görür.

Ahiret hayatına inanıp bu uğurda nefes alan kimseler için, dünyada yaşamak bir emel değildir.

O kimseler dünyevi lezzetlerden yoksun olmaları karşısında asla üzülmezler ve de öfkelenmezler!

Geri Zekalı, Aptal!
Kâzım Mızrak


Dip Not: Bu yazı, http://mizrak.web.tr/2006/01/fke-aresiz-korkunun-ta-kendisidir.html sayfasına bırakmış olduğum bir yorumdu. Beğendiğim için anasayfaya taşımaya karar verdim.

8 Yorum:

Blogger un4tunately dedi ki...

ilginç bir yazı olmuş.. beni düşündürdü açıkçası.. peki korku duyan ama öfkelenmeyenler için ne diyeceksin?

25 Ocak 2006 01:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Unfortunately,

Nasıl bir cevap verebilirim ki sorunuza diye düşünüyorum kara kara...

Sonra, iyiki buraya da yolunuz düşmüş ve bu yazıyı okumuşsunuz diye seviniyorum içten içe, bloğunuzdaki son yazınızı okuduktan sonra...

Kendi yaralarını sarmaya çalışan birisiyim ben, size doğruları anlatıp yol gösterebilecek bir kişi olduğumu düşünmüyorum.

Şu okuduğunuz yazı da belki bir saçmalıktan ibarettir birileri için.

Ama ben o saçmalığım işte; o saçmalık iyi ya da kötü benim ve yaşıyorum güle ağlaya...

Sorunuza cevap veremiyor olduğum için beni küçümsemeyin sakın, veya sizi önemsemeyip ilgilenmediğimi aklınıza getirmeyin lütfen.

Benim aklım da bu kadarına eriyor. İnanıyorum ki, yorumun ilk satırına yazdığım bir merhaba bile sizi mutlu etmeye yeter....


Dip Not:

Bloğumdaki 07 Ocak 2006 tarihli yazıya da bir göz atmanızı istiyorum sizden;

Nelerden Korkuyor muşuz?

Son satırdaki eleştiriye birlikte kulak verelim, anlamaya çalışalım aslında hayata karşı ne denli kabahatli olduğumuzu!..

Sevmeden Olmaz,
Kâzım Mızrak

25 Ocak 2006 13:11  
Anonymous Adsız dedi ki...

Baba, topla az.
Noldu sana. Böyle karışık, hüzünlü falansın. Hayat bu değil. Saç gülümsemelerini etrafa. İnsanların umuda ihtiyacı var.

25 Ocak 2006 15:59  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sen toplamışsın Debra, sağol...

Unfortunately'i de "noluyoz" havasından kurtarmış oldun böylelikle...

25 Ocak 2006 17:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"O kimseler dünyevi lezzetlerden yoksun olmaları karşısında asla üzülmezler ve de öfkelenmezler!"

Böyle bir kimse olmak için yaşıyorum Debra.

Ve olacam da :-/

25 Ocak 2006 17:59  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hayır yaşamıyorsun!
Bağışla..

26 Ocak 2006 09:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Hayır yaşamıyorsun!"

...olabilir :-/

"Bağışla..."

Yalancılıkla suçlandığımı veya kendimi kandırmakla itham edildiğimi düşünebilirdim, lakin bana bunları düşünderecek bir kişi olarak tanımadım seni.

Acı Patlıcan,
Kâzım Mızrak

26 Ocak 2006 11:04  
Blogger un4tunately dedi ki...

kusura bakmayın.. aradan hayli zaman geçti & bir türlü size cevap yazacak kadar kendime gelemedim.. baktım aklımı başıma getmek uzun sürecek, yine de birşeyler yazayım dedim..

öncelikle est. hayatta cevabını öğrenemediğimiz o kadar çok soru varken, benim minik bir sorumun cevapsız kalmasının lafı bile olmaz.. şimdi sorumu okuyunca gıcıklığına soru soran minik bir kız gibi hissettim kendimi.. ben de sanırım bu sıralar böyleyim.. zoraki yaşıyor, inadına gülmeye çalışıyorum.. dediğiniz gibi bir "merhaba"nız bile beni mutlu etti.. teşekkür ederim.. :)

7 ocak tarihli yazınıza da bakacağım inşallah..

"O kimseler dünyevi lezzetlerden yoksun olmaları karşısında asla üzülmezler ve de öfkelenmezler!"

inşallah siz de onlardan olursunuz.. Allah size herşeyin en hayırlısını gönlünüze göre versin..

yaşıyorsunuzdur, yaşıyoruzdur inşallah..

1 Şubat 2006 02:18  

Yorum Gönder