19 Aralık 2010

Bu da geçer yâ Hû.

7 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

geçer inşaallah.
Mevla görelim neyler
Neylerse güzel eyler...

hayal111

26 Aralık 2010 22:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Hayat bir sınavdır, zor soruların yanında basit ve kolay sorular da vardır değil mi Hayal111. Say ki sınavın en zor yerindeyiz, biraz daha zamana ihtiyacımız var belki; sonunda kazanacağız inşâ Allah. Rahmet, çileye gizlenmiştir. Gecenin ardından doğan güneş gibi..!

27 Aralık 2010 21:57  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Subhanallah.. .

27 Aralık 2010 21:58  
Anonymous Adsız dedi ki...

bilmekteyim lakin bu sınavın bir yeri değil birçok yeri zor.
vardır bir hayır deyip beklemekteyim ama sonunda ne olacağını bilemiyorum.sanırım beni korkutanda bu. "Belirsizlik"
Rabb im hakkımızda hayırlı olana gönüllerimizi razı eylesin.

hayal111

28 Aralık 2010 16:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Haklısınız haklı olmasına.

Sınavın bir çok yeri zor mu zor, hem de akıl sır ermiyordur bazı suallere.

Ben hep böyle olmaması lazım diyorum, bu kadar da olmaz diyorum.

Bir yerde tünelin sonu görünmeli.!

Hele bir bekleyelim, belki de aha şu tepenin ardındadır özlenen günler.

Az daha sabır.. .

Âmin.

28 Aralık 2010 22:24  
Anonymous Adsız dedi ki...

bir yorum yazmıştım ama yayınlayamadım galiba...

karmakarışık hayal111

29 Aralık 2010 14:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Zaman zaman oluyor, üzülmeyin; blogda bir sorun yok.

Karmakarışıklığa gelince.!

Sumak lâzım derim bazen.. .

Her ne olursa olsun..

Allah'ın dediği nihâyet bulur... .. .

Kimse, bizi kurtarmaya muktedir değildir.

O c.c. dese Kûn fe Yekûn..?

Bu çile dershanesi biter elbet.

Beklemeli,

işte o vakti.

30 Aralık 2010 22:31  

Yorum Gönder