19 Kasım 2010

Allah'ım.. .

12 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Artık sabrı kalmamış bir kulun, tek kelimelik bir af dileğidir bu.

19 Kasım 2010 17:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

gerisi söz değil de gözyaşıdır genelde...
hayal111

1 Aralık 2010 09:56  
Anonymous Adsız dedi ki...

gözyaşı güzeldir ama en güzelide kendi gözyaşımızdır;)

o gözyaşları değilmidir ki,: bizi rahatlatan refaha kavuşturan?
o gözyaşları değilmidir ki:
sevgiliyle arasında merhamet kapılarını açan..!
o gözyaşıları değilmidir ki:içinmizdeki fazla birikmiş kiri pisi akıtan?
bazanda bünyeye ağır gelen vucudun taşıyamadığı mutlulukları dışa akıtıp rahatlatan..


nedense bir başkasının akıtığı gözyaşları bizi ferahlatmıyor.. illaki kendi gözyaşlarımız olacak, bizi refaha kavuşturan..

rabbimden dileğim o ki: bir başkasının gözyaşına ne neden eylesin ne de şahit..

sevdiği kularının tüm gözyaşlarını bana nasib eylesin..

hayırlı akşamlar

1 Aralık 2010 17:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

hayırlı cumalar herkeseeeee :)
hayal111

3 Aralık 2010 10:14  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Değerli misafirlerimizi cevapsız bırakmışız, incinmesinler üzülmesinler.

Bloğa yazılan her kelimenin önemi değeri vardır benim için.

Son zamanlarda bir hayli yoğunum. Eskisi kadar vakit ayıramıyorum bloğa, haliyle güncelleyemiyorum sayfaları.

Her ne kadar yazmak istesem de..!

Şu sözlerimden sonra misafirlerimizin bize gönül koyacaklarını sanmıyorum, özür dilerim cevapsız bırakılan yorumlar için.

Hayal111, sesinizi duyduğuma çok sevindiğimi bilmenizi isterim.

Uzun zaman oldu yine, ama siz öyle ya da böyle bir şekilde bizi unutmamış hatırımızı sormuşsunuz.

Rabbim de sizi unutmasın, darda bırakmasın.

Ve Adsız, zannımca dua için buradasınız.

Hangimizin diğeri üzerinde daha çok hakkı vardır acaba diye düşünmeden edemiyorum şimdi.

Elhamdülillah..!

Ağlamak güzel bir şey, hem öyle söylenir ki gözyaşımız antiseptik bir muhteva taşırmış; yani mikroplara karşı bir ilaçmış.

Her damla ile kalplerimizin arınması duasındayım.

Ancak ağlamak bir yere kadar, sonra, ondan da sonra; sükûnet hasıl oluyor.

Bu kemal zamanıdır ruhun.

Sebeplerin ardında duranın kul değil Rabbil Alemin olduğunu anlıyoruz.

Zararını gördüğümüz her yaşanmışlığın ardında duranın sebeplere hayat veren olduğunu anlıyoruz.

Burada iki yol ayrımı duruyor, isyan veya şükür.

Hangi yoldan gideceğimizi zaman gösterecek, sabırla bekliyorum ben de nihayeti.!

Korkmuyor değilim.

Kimi zaman bugün içinde bulunduğum şartları hak etmediğimi düşünüp üzülüyorum, haksız olmadığıma da inanıyorum: Çünkü tüm kalbimle söylüyorum ki, benim yerim burası asla ve asla değil.!

Bunda kibir yok, hakikat var. Güzelliğin, iyiliğin kadri kıymeti farkı var.

Biz bazen üzerimize sürülen çamurun Rabbi Aladan geldiğini düşünüp susarız, kimi zaman da o çamuru lekeyi temizleriz ki, onu kendimize yakıştırmayız.

Buradaki mana; güzelliği iyiliği övmektir, kendimizi değil.

Ancak kimi zaman da, Neden ? diyerek tefekkür etmemin etmemizin daha faydalı olduğunu düşünüp tefekkürde bulunuyorum.

Hayatı sevmekten alı koyuyor yaşadıklarım, ölümlü olduğum aklıma geliyor, ve günden güne sabrım artıyor.

Şükrümü tazeliyorum her yoklukta.!

Dünyayı sevmek, dünyaya ait olanı sevmek bizi son nefesimizde çokca yaralar: Ruhumuzu teslim etmemiz zorlaşır.

İşte bu tefekkürle, hâlâ; iyiliğe sığınıyorum.

Hayal111, ve Adsız'a baki selâmlarımla.

Rabbim gönüllerinizi hoşnut kılsın, âmin.. .

K.M.

6 Aralık 2010 22:29  
Anonymous Adsız dedi ki...

bi ismi allah
uzun zamandır takip ediyor idim burayı.
içinde olduğunuz durumu anca tahmin etme gibi bir güce sahibiz. ilerisine değil.

günceleyemediğinizi tahmin edebiliyor idik.yanlız yoruma cevabı bekliyor idik.beklediğimize deydi..
güzel bir cevap idi.

"Sebeplerin ardında duranın kul değil Rabbil Alemin olduğunu anlıyoruz.

Zararını gördüğümüz her yaşanmışlığın ardında duranın sebeplere hayat veren olduğunu anlıyoruz."

ve bu beni çok rahatlattı..!:)
dua dua daha çok dua .. selametle kalın

6 Aralık 2010 23:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

mukabelenize teşekkürler efendim. belki daha sonra yazma şansım olur ama şuanda ilgilenmem gerekn 11 aylık bir prenses var :)

anne hayal111

7 Aralık 2010 09:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal111

Aman efendim maaşallah, cok sevindik :) Allah c.c. mübarek eylesin..!

.:

@ Adsız

Biz de rahatladık elhamdülillah ;)

Gelecek idik, müşkülatımız vardı; sabır, illâ sabır hep her zaman olduğu gibi.

Ve..!

Dua, dua, dua.

7 Aralık 2010 11:54  
Anonymous Adsız dedi ki...

teşekkür ederim.bugün muharrem ayının ilk günü.10 günlük kıymetli bir zaman dilimi içerisine girmiş bulunmaktayız.bütün insanlığın selameti için dualarınızı unutmayınız lütfen. selametle

hayal111

7 Aralık 2010 15:16  
Anonymous Adsız dedi ki...

hayırlı cumalar herkese.yine dua istiyoruz insanlığın selameti için .ha bir de kpss nin yok olması için :)

hayal111

10 Aralık 2010 08:45  
Anonymous Adsız dedi ki...

kaldırsan artık diyorum şu karları blogundan..

12 Aralık 2010 15:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Cumalar hayr 'ola elhamdülillah.

Kar yağmadan da mutlu olabiliriz biz di mi..?

Öyle olsun.

18 Aralık 2010 22:52  

Yorum Gönder