23 Ekim 2010

...

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

:(

23 Ekim 2010 10:41  
Anonymous Adsız dedi ki...

neden tıkladığım her yer kırmızıya boyanıyor?

23 Ekim 2010 12:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sizce neden? desem. İnanın ben de merak ediyorum bu sorunun cevabını? Ben aramaktan ve anlamaktan vazgeçtim, bu benim için en iyisi. Sizi bilmiyorum. Aradıkça, karşıma sürekli başka soru işaretleri çıktı, ancak bir türlü cevaba ulaşamadım. Bu benim kötü bir insan olmamdan da kaynaklanmıyordu, aksine olabildiğince bile diyemeyeceğim kadar temiz bir kalp taşıyorum. Hepsi bu değil, yetmiyor iyi olmak mutlu ve huzurlu bir hayat yaşamaya. Talih, kader diyebileceğimiz düğümler var hayatta. Karşımıza çıkan insanlar, arkadaşlar, eş dost.! Bir yerde biz doğru yapıyor olsak bile, onlar bize ödeyemeceğimiz kadar ağır faturalar kesebiliyor. Onlar da bir yana, köprüler var hayatta. Kimileri için kısa ve geniş oluyor bu köprüler, kimileri için ise dar ve uzun. Benim köprülerim ise enkaz halinde, olup biteni anlamak için kendimi daha fazla yormamın bir anlamı yok diye düşünüyorum. Pes ettim, rüzgar nereye eserse diyorum. Bu duruma düşen ilk kişi de ben değilim diye inanıyorum. Demek ki yalnız değilim. Kırmızı renkler ile boyalı bir hayatım var, ne güzel diyorum, ben kırmızıyı severim, daha fazlası beni biraz daha olgunlaştırır.

23 Ekim 2010 17:55  

Yorum Gönder