15 Ekim 2010

Bekleyiş

Burada boğucu bir karanlık var, ışığı görmem o kadar zor ki.

Karamsar olmakla itham ediliyorum, biraz suçlanmış gördüm kendimi, ancak bu yargılamayı kabul edemiyorum, hayatı o kadar seven birisi nasıl oluyor da bu şekilde yargılanabiliyor?

İşte diyorum ahir zaman böyle bir şey olsa gerek, hem kıyametin son çeyreğindeyiz, hem de kaçınılmaz sona biraz daha yaklaştığımı hissediyorum.

İmtihanım bir hastalık değil, ne yazık ki insanlar.

Milyarlarca insan arasından nerede Allah'ım güzel kulların diyorum.

Artık mücadele edemiyecek kadar yoruldum, bıktım, usandım.

Sadece bekliyorum.

Lanet okumak istiyorum, sonra pişman oluyorum böyle düşündüğüme, artık yeter Allah'ım.!

Lütfen, şeytanlarını başımdan al.....!

Görünmeyen şeytanlar değil bunlar, eli ayağı olan insan müsvettelerinden bahsediyorum; biraz merhamet ne olur...!

Biraz ışık......!

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Allah yardımcınız olsun Kazım bey.
Sıkıntılarınız biter zahmetler rahmete dönüşür inşaAllah...

15 Ekim 2010 22:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Âmin, inşâ Allah...

16 Ekim 2010 06:16  

Yorum Gönder