16 Temmuz 2009

5. Yıl Kutlaması

12 Temmuz itibariyle, bloğumuz 5 yaşına girmiş bulunmaktadır. Âlemi cihâna hayırlı uğurlu olsun :) Darısı 6. yılın başına olsun :) Bir de Maaşallah, nazar deymesin :)

Şimdi bunu Ömer Faruk Tekbilek'in Adana'm isimli şarkısı ile kutluyoruz :)) Hemen yukarıda bir yerde olması lâzım, sözleri de ahan da burada :)

Adana'm

Adana'm memleketim
Bereketli topragim
Toroslardan rahmetle akan Seyhan irmagim

Barajin hayat verir
Isigiyla suyuyla
Agzimizda tad gibi

Portakal bahceleri
Yikarlar dallarini
Pamugun kanallari acarlar kollarini

Eski baraj, yeni baraj
Kanal koprun bambaska
Gok gurultun yagmurun
Seninle gelir aska

Adana'm memleketim
Bereketli topragim
Toroslardan rahmetle akan Seyhan irmagim
Ozledigim topragim...

Omer Faruk Tekbilek

Bir basit şiir, nasıl da böyle güzel bir şarkı olmuş değil mi :) Yâ Rabbi, bakmasını bilenler ile müşerref kıl bizi.

Âmin.

17 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

adana'lıymış gibi bu ne adana türküsü kazim bey.
kutlamayı kendi memleketinizin türküsüyle şenlendirseydiniz ya:)

16 Temmuz 2009 22:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Ehem ehem.. efendim, memleketin dört bir yanı bizimdir, ayrımcılık bölücülük yapmayalım lütfen :) Karadeniz bizim de, Akdeniz bizim değil midir :)

Şimdi, Adana'lı değilim diye kendimi Akdeniz'den dışlanmış mı hissetmeliyim yâni :) Hepimiz Adana'lıyızdır icabında ;)

Bu arada, benim naçiz bloğumun doğum gününü kutlamamışsınız :) Yazın yazın, sonra kutlamaya gelince unutun di mi :) Çok gücendim çook, nasıl kalbim kırıldı anlatamam yâni :)

-:- Hayat Güzeldir -:-

16 Temmuz 2009 23:06  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

nice 5 yıldız'lı yıllara kazım :)(:

16 Temmuz 2009 23:31  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Melek Özbaş

Teşekkür ederim Melek :) Bakıyorum da iyileşmiş, boğaz sefasına yelken açmışsın :) Helâl olsun ;)

Beş yıldız fikri hoşuma gitti, bloğun üst köşesine bir yere şöyle beş yıldız mı kondursam ne yapsam :) Yanına da mavi bir nazar boncuğu :) Eee, Türk olduğumuz iyicene belli olsun :))

17 Temmuz 2009 00:24  
Anonymous ilknur dedi ki...

daha nice 5 yillara insaALLAH :)
yeni yiliniza gayet neseli girmissiniz masallah :) Neseniz daim olsun.. RABBIM eksikliginizi yasatmasin insaALLAH :)

17 Temmuz 2009 00:53  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İlknur

Teşekkür ederim İlknur, böyle mutlu bir günde sizi de aramızda görmek bizi sevindirmiştir :)

Duâlarınız için de çok teşekkür ederim, her biri yüzümü güldürdü. Âmin, âmin, âmin..

Martı Jonathan Livingston 'u okudunuz mu ? Haftalar öncesinden bugünün mimarı olan bir kitapdır, kendileri :)

Kitabın yazarı Richard Bach "Yaşamak için ne çok neden var!" diyor; işte o nedenleri keşfetmeliyiz.

Sakın, bir gün; her şeyin bittiğini düşünmeyin. Biten her şey değildir, bir şeydir; öyleyse, her şeyden geriye kalan çok şey var demektir.

Martı Jonathan şöyle söylüyordu: "Kanat ucunuzdan kanat ucunuza bedeninizin tümü, aslında düşüncenizin somutlaşmış biçimidir. Düşüncelerinize vurulan zinciri kırın, göreceksiniz ki bedeniniz de zincirlerini koparıp atacaktır."

Kimi insanlar, bize; ne kadar küçük olduğumuzu söyler !! Kimileri ise, küçük olan dünyadır der.

Hangisine inanacağız :)

Ben, ikincisi diyorum ısrarla.. .

17 Temmuz 2009 02:11  
Anonymous Adsız dedi ki...

günaydın
özür ... unutmadım..
daha çok yarazak, bloğundaki o buraya daha çok yakışan gülme ikonunun nacizane büyüsünü bozmak istemedim..

onlar burayı çoktan hakedeyorlardı.. neme lazım; büyüsü müyüsü bozulurda gücenir bir daha uğramazlar diye korktum du..;)

bana kusmeye başladılar bile.. uğramada güçlük çekiyolar..! aynı şeylarin sizinde başınıza gelmesi bizi mutsuz eder kazım bey.. :(

siz devam edin o ikonlarıda küstürmeyin kendinize inş.. Allah (cc)yolunuzu açık etsin..

"-:- Hayat Güzeldir -:-"
rabbim hayatınıza daha çok güzellikler katsın inş..
eyvallah
dualar unutulmasın inş..;)

17 Temmuz 2009 08:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Günaydın Adsız :)

Peki öyleyse, mazeretinizi kabul ediyorum :) Niyetler halistir ;)

Gökten üç elma düşmüş, birisi benimmiş :) ikincisi de benimmiş :) üçüncüsü de :P Ama hepsini de paylaşabilirim Adsız, bana bir dilim kafi ;)

Size küsen gülücük ikonlarına sorarım ben, hemen geri gelsinler :) Biricik Adsız üzülmesin, gülümsesin diye :) Bir de bu kadar üzüldüğü yetmiyor mu diye ;)

İnşâ Allah bir gün düşleriniz gerçek olur, ve bütün küslükler son bulur. Bu da, Cuma duâmız olsun Adsız ;)

Bir, adım, daha !

17 Temmuz 2009 09:11  
Anonymous kelebek-z dedi ki...

Maşallah efendim..demek beş yıl..daha nice nice güzelliklerle bezenecek yıllar dileriz..
hayırla..huzurla..umutla..inş.

daim hoşluk ile...

18 Temmuz 2009 18:24  
Anonymous Esmâlâle dedi ki...

"Bir varmış Bir yokmuş, Kâzım Mızrak"

diye bir imza atılmış Tarih 12 Temmuz 2005..

ilk yazılan yazıya bakamıştık ancak okuduktan sonra anladık ki bu tarihten önce ki yazılar bir talihsizlik sonucuyla silinmiş..

neyseh..

"Hayatta bir varmıış, bir yokmuş.."

bir 5 yıl daha geride kaldı..

Ne kadar söz varsa düne ait,
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım.


nice 5 yıllara..

18 Temmuz 2009 23:10  
Anonymous mehmetabi dedi ki...

Daha nice günlere...
Daha nice aylara...
Kısaca daha nice nice hayırlı, başarılı ve mutlu yıllara...
Allah yar ve yardımcınız olsun...

19 Temmuz 2009 21:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Kelebek Z

Hoş geldiniz efendim :) İnşâ Allah, aynıyla vaki olur sözleriniz.

-:-

@ EsmâLâle

4 yıl geride kaldı desek, daha doğru olacak Esmâ hanım :) Yoksa ben mi yanılıyorum :D

Önceki blog da aynı şablonu kullanıyordu, hâlâ da aynı şablon.

Buna ne demeli ? İstikrar mı, ısrar mı, tembelik mi, el vefa mı :)

Siz de, hoş geldiniz.

Elhamdülillah.

-:-

@ Mahmet Abi

Tebrik mesajınız için teşekkür ederim efendim, sevindirdiniz bizi :)

Blog âlemi uyuyor sanırım, bence böyle bir blog için bu kadar tebrik mesajı az oldu :))

Ne yapsaydım, herkesi tek tek davet mi etseydim acaba :D

Yok canım, o kadar da görmemiş değilimdir :) Gelenler sağolsunlar, varolsunlar :o)

Gelmeyenlerin de kulağı çınlasın e mi :D

Selâm ve duâ ile inşâ Allah.

20 Temmuz 2009 00:12  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

elhamdülillah sonunda iyileştim fakat henüz açılamadık eski fotoğraftan ekledim inşâllah bu hafta'dan sonra açılıcaz ama sıcaklardan pek cesaret edemiyorum.zira ev'de bile bunaltıcı hava var.kendine iyi bak.

20 Temmuz 2009 14:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Melek

Anlıyorum Melek hanım, bizi kıskandırmak istiyorsunuz siz :) Peki efendim, öyle olsun, siz boğazın serin sularına açılın, biz de sıcaktan pişelim burada :)

Dipnot. İyileşmenize sevindik, tekrar geçmiş olsun efendim.

20 Temmuz 2009 17:15  
Blogger yuri dedi ki...

ha maşşallah
daha nice 5. yıllara inşallah..

20 Temmuz 2009 21:27  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Geç kaldın Yuri :) ikram servislerimiz bitti :) Pasta, çikolata, şeker ve sair soğuk içecekler.

Artık seneye diyorum :)

Yine de gelip yeni yılımızı kutladığın için teşekkür ederim, sevindim. Çiçekleri de şöyle vazoya alayım, solmasınlar di mi ;)

-:- Hayat Güzeldir -:-

24 Temmuz 2009 10:45  
Blogger kuaybe dedi ki...

bende baya bir geç kalmışım ama olsun .

kutlu olsun yıllarınız.

okuyorum sizi hala buralardayım heberiniz ola:)

12 Ağustos 2009 01:03  

Yorum Gönder