17 Haziran 2009

Sekizinci Kural

Ömer Faruk Yücel
        Ömer Faruk Yücel
“Başına ne gelirse gelsin, karamsarlığa kapılma. Bütün kapılar kapansa bile, sonunda O sana kimsenin bilmediği bir patika açar. Sen şu anda göremesen de, dar geçitler arasında nice cennet bahçeleri var: Şükret! İstediğini elde edince şükretmek kolaydır. İş, dileği gerçekleşmediğinde de şükredebilmektir.”

Elif Şafak'ın Aşk'ını okuyanlarınız hatırlar belki, sekinci kuralı. Bu satırları o kitapdan alıntılamadım buraya. Bir blogda gördüm, okudum. Acaba ne demek istiyor diye düşündüm, yazanı ?

Düşündüm, düşündüm..

Ömer Faruk Yücel, artık aramızda değil. Gülen insan, güldüğü gibi güldüren insan. Zalim hayatı boşver, biz onun peşinden koşacağımıza o bizim peşimizden koşsun detirten insan.

Bloglarda atıştığımız günleri anımsıyorum şimdi. Çayını içtiğim çocuğu anımsıyorum şimdi. Annem hasta, o yüzden geldik İstanbul'a dediğimi, dertleştiğimizi anımsıyorum. Çay ve simit arasında geçen o hasbihali anımsıyorum.

Ve yaklaşık iki sene sonra, ikimizden birisi Hakk'ın rahmetine önden yürüdü.

Ömer Faruk, Beşiktaş'ımız şampiyon oldu. İnşâ Allah, sen de vardığın yerde bir şampiyona yakışır şekilde ağırlanırsın.

Selâm, ve duâ ile kardeşim.

0 Yorum:

Yorum Gönder