26 Haziran 2009

Altın Oran ve Kâbe Mûcizesi

Etiketler:

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

kullandığım bilgisayarın ses sistemi berbat sesleri duyamadım ama Fibonacci serileriyle ilgili bir kuramdı galiba altın oran...
muhteşem bişey 0,6
insan vücudunda, arı ve tavşanların sayısındaki artışta, tual boyutları vs kainattaki mükemmel uyumun sabiti.
uzun zamandır netle iştigal edememiştim. herkese selamlar.

hayal111

27 Haziran 2009 12:27  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayâl111

Hoşgeldiniz.

Ben de video 'yu bir blogda gördüm, Melek Özbaş bulmuş.

Şurada.

Benim sayfamdaki video 'nun çözünürlüğü yüksek olduğu içün hem ekran kartını, hem de işlemciyi zorluyor.

Tabii günümüz PC 'leri için bu söz konusu olmasa gerek.

Ses sisteminiz konusunda bir şey söyleyemeyeceğim, bir de Melek'in sayfasından izleyin bakalım, belki olumlu sonuç alırsınız.

Fibonacci Serisi konusunda daha önce ismen bir malumatım yoktu desem..

İlginç bri konu, araştırılması lazım.

Eğer tesadüf yoksa Hayâl111, öyleyse tevafuk vardır. Eğer tevafuk denilen gerçekten varsa, her şey yolunda demektir.

Şu küçük dünyamızda, ne büyük gizler var değil mi; görünen varlıklarda, hep aynı imza çıkıyor karşımıza.

İnna lillah ve inna ileyhi raciun, her canlı ölümü tadacaktır ve dönüş ancak O'na c.c. 'dır. (Bknz.)

Allah'ım.

Sen bize akıl fikir ver, ve sabrımızı arttır.

Allahu âlem.

Âmin.

29 Haziran 2009 10:27  
Anonymous Adsız dedi ki...

Selamlar, cidden ben de öyle oduğunu kanıtlamak isterdim... hatta konuşmacının dediklerini yaptım...

Boylam: 360/1.61803 =222.493 = 42.29'.32'' doğu/batı
Enlem: 180/1.61803=111.246 = 21.14'.45'' kuzey/güney

Google Earth'den sağlamak istedim... ama ne yazık ki bahsettiği yer dünya haritasında Mekkeden kuş uçuşuyla 276.96 km ötesinde doğuda bir nokta çıkıyor. Tam bir altın oran (1 + karekök(5))/2 dir...yaklaşık olarak 1.61803..aldım

Şu da var, bu altın orana uyan dünyada 3 nokta daha bulabilirsin. doğu boylamını batı kuzey enlemini de güney olarak al ve kombinasyonlarını dene sonuçta elinde altın orana uyan 4 nokta çıkacaktır.

Ayrıca belirtmek istediğim bir nokta daha dünyada boylamlar ingilteredeki greenwich'e göre beilrleniyor. Başlangıç yani 0 boylamı ingilterede. Yani bu standardı ingilizler değil de japonlar belirlemiş olsaydı bu 4 nokta da çok farklı yerlerde çıkacaktı

Coğrafyadan eğer hatırlarsanız kıtalar aslında mağmanın üzerinde yüzen adacıklar...bu adacıklar yani kıtalar ve teknonik plakalar hareket ediyorlar yani aslında bundan 100.000 yıl sonra akdeniz olmayacak afrika türkiye ile birleşmiş olacak... daha önce mekke de çok daha başka bir yerdeydi ve bundan 1000 yıl sonra daha başka bir noktada olacak. O zaman dünyanın merkezi çok daha farklı bir yer olacak.

Bilimsel verinin en önemli özelliği temellerinin bilimsel aksiyomlara dayanması ve aynı deneyin başkaları tarafından yapıldığı zaman da aynı sonuçları vermesidir. Yazık ki buradaki idda bilimsel olmaktan uzak....

12 Ağustos 2009 14:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

Mekke’nin 276 km doğusu yine Mekke sınırları içindedir. Yani Mekkeden dışarı çıkmıyor gerçekten de, belgeselde hatalı bir şey yok. Sanki birşey bulmuş gibi fırlamayın Kanına dokunmuş ki bu arkadaşın her foruma gidip copy paste yapmış.

tam tersine, kıtaların deli gibi hareket ettiği bir zman çizgisinde, insanoğlunun uzaya çıktığı ve kabenin yerini gördüğü bir duruma denk gelmesi ayrı bir düşündürücü durum, izafi olması da, toplumların yönlendirildiğini ve kaderi ispatayan babaşka bir hikmet.. Siz körsünüz kör…

19 Ağustos 2009 02:55  

Yorum Gönder