21 Haziran 2009

Bi ismi Hû.

Yollar, yürümekle biter mi cân ?

7 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

söylermisin yürümeye yeni başlayan biri nasıl koşsun ki?

22 Haziran 2009 23:05  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- "söylermisin yürümeye yeni başlayan biri nasıl koşsun ki?" -

@ Adsız

Ben bunu düşünürken, siz de bu arada isminizi yazsanız :)

23 Haziran 2009 08:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Bu söz öyle bir söz ki, neresinden bakılsa, kişiye özel.

Bana göre, artık dur durul anlamına geliyor.

Başkasına göre, yürümekle olmaz koşmalısın hatta uçmalısın şeklinde yorumlanabilir.

Koşsak da, uçsak da; bir yerde yol değil, ömür bitiyor Adsız.

Ben de, bunu düşünüyordum işte. Ömrümüz bitmek üzere. Biz hâlâ bir yere yerlere yürümekle meşgulüz.

Oysa, nereye kadar yürüyeceğiz !

Şu dağın ardında dediğimiz her şey, bir de bakmışız ki; o dağın ardında başka bir dağ var.

Artık hayat bana toz pembe görünmüyor :)

Aksine, siyah bir şey hayat.

Hiç kimse de bunun aksini söyleyemez..

En mutlu günlerini düşünsene, bitmedi mi ? En güzeli, zaman geçdikçe eskiyip çirkinleşmedi mi ?

Yürüsek de, koşsak da, uçsak da.. aslında ne istediğimizi düşünerek geçicek zaman.

Sonra, aradığımızı bulamadan bitecek ömür.

Yolda yürüyorsunuz, caddede koşuşturan insanlar arasında. Kimisi işe gidiyor, kimisi işten çıkmış. Evlenenler, ayrılanlar, doğum telaşı, ölüm merasimi.

Kanser hastası olmuş Rasim amcayı görüyorsun, Fatma teyze şeker hastası, Selim bey midesindeki ülserden şikayetci, Ayşe kızımız elindeki baston ile ayakta zor duruyor.

Bu sırada, ak sakallı yaşlı bir amca çıkıyor karşına :)

Adsız diyor, sen her şey normalmiş gibi efendim diyorsun. Sevgili adsız, üç ay içinde öleceksin diyor sana.

Üç ay mı diyorsun sen, şaşkınlıkla.

Üç ay sonra !

Üç ayı nasıl yaşayalım Adsız ?

Bitmeyen yollarda mı ?

Siz belki, henüz yolun başında olabilirsiniz. O bakımdan, biraz daha yürümeniz sizin lehinizedir :)

Bense, köşeyi dönünce karşıma ne çıkacağını biliyor gibiyim.

Yürümek değil de, başka bir şeye ihtiyacım var benim.

Üç aylık ömrüm kalmışsa, bu dünyanın hiç bir hazinesi beni mutlu edemez.

Üç ay sonra, ayrılması zor olur sahip olduklarımdan.

Bakalım zaman neyi gösterecek, ben de bilmiyorum.

Her an herşey olabilir şüphesiz.

Şimdi, söyleyebileceğim en doğru söz, koskoca bir bilmiyorum olabilir ancak.

Öğrendiklerimi de unuttum, hatırlamıyorum.

...

Dipnot

Adsız, her şeye rağmen hayat çok güzel'dir gerçekten. Sen boşver tüm saçmalıkları(mı), son ana kadar koşabiliyorsan koş, yürüyebiliyorsan yürü !

Beni dinleme sen ;)

23 Haziran 2009 19:44  
Blogger kuaybe dedi ki...

asarım keserim yok yayınlarım yayınlamam aha işte adsız yorumcularla konuşur olmuş kazım mızrak :)

ne diyeyim ben sana kazım abi

23 Haziran 2009 20:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Kuaybe

Flaş, flaş, flaş..

Kâzım Mızrak, anonim yorumlara cevap yazıyorken görüntülendi :)

Âhir zaman alâmetleri bunlar Kuaybe :D

Sevgiyle.


.: Dipnot .:

Değişmiyorsak, hâlâ yaşamanın ne gibi bir anlamı olabilirdi ki; yaşıyoruz, demek ki değişiyoruz.

23 Haziran 2009 23:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

Allah hayırlı uzun ömür sunar yolunda gidenlere kazım bey bu ne üzüntü..

yürümeyi yeni öğrenenler için ne acı koşamamak değil mi? koşanlar kapıp gidiyor sen tam yetiştim derken ömür bitiyor.

çok geç kaldık kazim bey çoook.. yürüyerek yetişmeye bile razı olur olduk.. yeter ki yerlere çakılıp öylece kala kalmayalımda..


hayatın güzeliğinden bahsetmişsiniz..

insanlığın ( hz adem ve hz hava validemiz)yaptığı hataları öğrendikten sonra; hayatın bize sunduğu güzellikleri göz önünden kaldırmamayı öğrendim..

dünya hayatını iflasın eşiğinde bize sunulan büyük bir fırsat olarak görüyor ve buda bana huzur veriyor..

hadi bu fırsatı da, bize vermeseydi rabbül alemin .. halimiz ne olurdu değil mi?


****
@kuaybe,

asıl adsızların buna ihtiyacı var kardeş.. zamanla sende öğreneceksin..

23 Haziran 2009 23:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- "Allah hayırlı uzun ömür sunar yolunda gidenlere kazım bey bu ne üzüntü.." -

@ Adsız

İnanıyorum ki, Kuaybe iyi kalpli bir insandır Adsız. Alınmayasın onun sözüne.

Alınmadın değil mi..

Değerli yorumun için de teşekkür ederim, duygulandırdı beni..

Üzüntü demişsin ya, başka bir şey bu hâl. Ne üzüntü, ne sevinç.

Her ne desek, o değil ama !!

24 Haziran 2009 19:22  

Yorum Gönder