22 Şubat 2009

Buruk Bir Sevinç

Şuan bu satırları yazıyorken, dünyanın en mutlu insanı olmak isterdim. Doğum günümmüş bugün. K.B. kutladı doğum günümü. Ben de ona teşekkür ettim. Duâ ettim onun için. O da bana demiş ki, keşke dediğin her şey seninle olsun. Ne güzel bir duâ değil mi ? Tekrar teşekkür ederim sana, arkadaşım.

Gaflet işte. Kaç gündür aklımdaydı. Ama, ben de unutmuştum doğum günüm olduğunu. Planlarım vardı. Ailemle bir akşam yemeğinde sofrayı donatacaktım. Sanki geçmiş gün gibi bahsediyorum değil mi.

Sabah kahvatısında, çaylar benden. Herkes bardağını karıştırıyorken, annemin yüzüne bakıp, annecim diyecem sana teşekkür ederim. Beni ne zahmetlerle dünyaya getirdin. Babama da, bir teşekkür borcum olduğumu düşünmüyor değilim tabii :)

Ailenin ilk çocuğu olarak, bu iki insanın yüzündeki seviç geldi aklıma şimdi. Ben o sırada ağlıyordum. Ben ağlıyordum, onlar gülüyordu. Ama bu haksızlık değil mi ? Ben ağlıyorken, herkes ağlasın isterim. Derdime ortak olsun isterim.

Neyse. Olay çıkarmayacağım sabah sabah. Altı üstü bir doğum günü bu. Tebrikleşme merasiminden sonra; milletin aç karnı doymalı. Olayı fazla dramatize etmeyelim, değil mi efendim.

Hani bir söz vardır, hadi hep beraber o sözü hatırlayalım: Doğduğunda.. herkes gülüyordu, ama sen ağlıyordun. Öyle bir hayat yaşa ki.. öldüğünde sen gül, ama herkes ağlasın.

Doğum günü kutlamayı pek sevmem.

Aslında gayem, doğum günümün kutlanması değil bu yazımla. Birileri benim doğrum günümü kutlasın diye hayaller kurmam. Ne mi düşünürüm ben: Sevdiğim insanlara, bakın ben bu gün doğmuşum diyerek mutluluğumu onlarla paylaşmak isterim.

Yâni, sürprizi ben yaparım :)

Siz de öyle yapın. Sevdiğiniz insanın pat diye karşısına çıkın. ~ Bak canım, bak cicim. Bugün benim doğum günüm, yaşaşın ! ~ Hmm. Hadi yaa. Söyleyelim de, bugünü yılın yas günü ilân etsinler :P

7 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Günün anlam, ve ehemmiyetine binâen.

Çiçek istemiyorum, mümkünse çiçeğe çelenge vereceğiniz para ile, kendinize bir Ülker Çikolatalı Kofret alın.

Hatta ve hatta.. sadece kendinize almakla yetinmeyin, çevrenizdeki çocuklara da alıp dağıtın.

Böylelikle, mübarek doğum günümü ihya etmiş olalım muhterem arkadaşlarım.

Afiyet olsun :)

Allah duâlarınızı kabul etsin, en çok da benim duâlarımı kabul etsin ama :))

Âmin.

.: Dipnot .:

Ülker'le ticari bir bağım yoktur. İsteyen.. Nestle, Eti, Halk, Milka, ve sair markaların gofretlerini de tercih edebilir.

..

22 Şubat 2009 04:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Ben ağlıyorken, herkes ağlasın isterim. Derdime ortak olsun isterim."

ben: tam tersini düşünüyorum.
ben ağlarken dostlarımda ağlarsa,beni kim yatıştırır "güldürür" yani. ;)

bence sen de bırak, seninle ağlayacak dostları da, tıpkı ailen "annen" gibi seni ağlarken yatıştıracak ve güldürecek kişilere bak :)


doğum gününü uyandığım şu ilk saatlerde, bloguna girerek ilk kutlayan ben olayım bu sabah.
doğum günün kutlu olsun..

ve "Öyle bir hayat yaşa ki.. öldüğünde sen gül, ama herkes ağlasın." diye hatırlattığın bir duayla hoşçakal diyeğim..

Allah'a emanet olasın..

Abdullah

22 Şubat 2009 11:05  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Abdullah

Doğum günüymüş, ölüm günüymüş. Hepsi yalan. İstemiyorum. Hiç birisini. Çok uzaklara yelken açtım. Gülmektir muradım. Orada göz yaşı yok. Kimseler ağlamasın.

Asabiyim bugün. Mutlu olmam gereken yerde, üzgünüm bugün. İkili oyunlardan bıktım. Aslında herşeyden bıktım. Az kaldı diyorum, az ;)

Sevgiyle.

Hımmm. Duaya gelince. Güzel bir dua değil mi. Âmin diyelim, âmin.

Ya tutarsa, di mi :))

22 Şubat 2009 13:22  
Anonymous Adsız dedi ki...

kazım bey şu müziğin ingilezcesini bulamadında mı? italyancacını koydun..;) :)

"Gülmektir muradım"
mevlam muradına erdirsin inş..hem bu alemde, hemde öbür alemde


"Çok uzaklara yelken açtım"

hayırdır nereye? ne yapacak şimdi okurlarınız? oynanılan şu ikili oyunlar ne olacak? sonuçlanmadan mı kalacak?
"üzgünüm"
bu üzgünlük öbür alemde sana mutluluklar sunabilir;)

duaya gelince gerçekten güzel bir dua amin diyelim amin..

"ya tutarsa"
tutar inş.. tutar;)

22 Şubat 2009 13:54  
Anonymous Adsız dedi ki...

ha bide: ülker çikolata gofretten bahsetmiştiniz ya, söz bugün günün anısına alacağım gofreti, kendim yiğip dağıtacağım çocuklara.. onu da belirteğim dedim di..:)

22 Şubat 2009 13:59  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Not ilalyano, mexicano mexicano :))

Yâni, ben öyle anladımdı :P

Yeni tanışmadım bu parçayla, eskilere dayanıyor. Şöyle bir ikibin sekiz Ağustosu.

Tivide bir film izliyorduk. Adı da expres kasa.10 itesm or less :)

Kardeşim bu müziği illa bul abi dedi. Ben de kolalrı sıvadım daldım nete.

Benden kaçar mı :) kaçamaz tabi. Yeter ki, oralarda bir yerde olduğunu bileyim :P

Neyse. Şimdi hayat hikayemi anlatmıyım :))

Bu parçayı duydukça, neşemiz yerine gelir. Az önce sözlerini aradım. Arkadaş hem ingilizce söylüyor, hem de kendi dilinde.

Meksikallar nece konuşyor ki. İspanyolca ? Latince ? İtalyanca ? Bilmiyorum ki :)

Artık ne konuşyorlarsa.. sezarın hakkı sezara. Yiğidi öldür, ama hakkını yeme. Çocuk, iyi söylüyoo vesselam :D

Parçanın sözlerini ekledim. Mevzu bahis yere bakınız lütfen. Hemen yukarıda !

* * *

Gülmek :)

Sanırım, ağlamak için bir sebebiniz yoksa, gülüyorsunuz :))

Evet, evet. Denklem bu !

Nasıl ama ? tebrik edin beni lütfen. Yıllardır bulamamıştım bu denklemi :)

Kolay olmadı tabi, ama ! Yirmi sekiz seneme mâl oldu. Neyse, haticeye değil, neticeye bakalım.

* * *

Çok uzaklara yelken mi açmışım :) Öyle mi yazmışım :))

Hiç güleceğim yoktu yaa :D

Lütfen kusuruma bakmayın.

Dışarıda böyle bri güneş varken, ben de tutamıyorum kendimi. Hadi diyor, dışarı !

Bahar geldi :))

Yaşasın. Şimdi piknik zamanı :) Ben bulurum bri ağaç altı.. .

Koordinatlarımız henüz belli değil efendim. Devlet sırrı ;) :o)

Rüzgar bizi nereye götürürse artık :) Belli olmaz, belki bir kasargaya tutuluruz da, soluğu Atlantikde alırız. Meksika açıklarında.

Hiç belli olmaz, hiç.

* * *

Üzgün olmak ne demek :P

:)

* * *

Ya tutarsa demişşiz bir de, di mi.

Tutmasa da olur, tutmaa da ! Çok da umurumda değil.. .

* * *

İkili oyunlar hakkında konuşma yasağı var ama :) ne olcak şimdi :P

Bu konuda bir basın açıklaması düşünmüyorum efendim.

Kazanan sevinsin, kaybeden üzülmesin ama. Önümüzdeki maçlara bakıyoruz desin meselâ.

Beşiktaş 'ımız gibi :))

* * *

Okurlarımız ?

Hımmm :)

Hassas bir konu. Eski yazılar var. Onlar yetmes mi acaba :-)

Yenileri nasıl olcak ? ben de merak ediyorum.

Olabilir de, olmayabilir de !

* * *

Ülker Çikolatalı Kofrete gelince :) Ben de istiyorum ben de, dermişim :D

Biraz sonra alıcam. İki tane hem de. Yok yok, bana iki tane yetmez ki. Üç tane olsun !

Bir kaç tane de, yeğenlere ;)

Allaha ısmarladık efendim.

İzlinizle.

...

22 Şubat 2009 14:28  
Anonymous Adsız dedi ki...

ne güzel ya: son yorumda ne kadar ço kgülümseme ikonu kulanmışsınız bak. daimi olur inş..

çikolata yendi mi? çikolata :)

"Yenileri nasıl olcak ? ben de merak ediyorum.

Olabilir de, olmayabilir de !"

geçmişte yazdıklarınıza bakılırsa: hep gitmekten bahsetmişsiniz.. kalmanızında bir anlamı kalmamış böylelikle, "desem yalan olur";)

okuduğum bir yorumunuzda da sağlık söz konusu edilmiş..
e sizin sağlığınız, okurlarınız ve sizin için çok önemliyse üzülecek ve zarar görecek bir kaç okurunuzu da feda edin canım..
ne önemi var ki, edecek gibi görünüyorsunuz da ;)boş verin aldırmayın o bir kaç kişiyi.. bence sağlık önde gelir;)bakın edip akbayram ne güzel okumuş :)

http://www.vidyorum.com/edip-akbayram-vidyolari/aldirma-gonul-edip-akbayram-3-video-mp3-izle.html
eyvallah

24 Şubat 2009 12:51  

Yorum Gönder