19 Şubat 2009

Gül 'ümse.

10 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

~ Hadi ama :)

19 Şubat 2009 12:30  
Anonymous Adsız dedi ki...

zorlayınca gülümsenebiliyomuş :)
hayal111

19 Şubat 2009 13:35  
Anonymous Adsız dedi ki...

seni mi kırıcaz.. peki :)
ah.. keşke başkalarına gülümseyebildiğimiz kadar, kendimize de gülümseyebilsek...!

Abdullah

19 Şubat 2009 14:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayâl111

Merhab efendim. Hoş geldiniz. Uzak araya ziyaretiniz için teşekkür ederim.

Hakikaten zorlama bir gülüş. Ama, bu yorumu yazarken, öyle bir güldüm ki. Nasıl sevindim anlatamam.

Hadi Kâzım dedim. Ha gayret. Sonra güldüm. Gülmek güzel bir şey.

İyi ki dedim. Her daim gülmüyorum. O halde, bu bir kaç saniyenin kıymetini bilemezdim.

Şimdi, ve çoğu zaman.. sabahki bu gülüşü özlüyorum.

Özlemek sancılı, lakin güzel mi güzel.

Aslına rücu edemeyen bir kalbin atışları, kendisinden uzak olana duyduğu hasret için çarpıyor ya !

Belki.. özlem, umut olmasa. Duracak sanki.

İşte, öyle bir şey.

...

19 Şubat 2009 20:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Abdullah

Kırmayın efendim. Sonra, ek yerinden tutmuyor kırılan.

Öyleymiş. Tecrübe ile sabittir.

Gülelim, güldürelim.

Bakın, ne güzel oldu. Hep beraber güldük, gülümsedik.

Fenâ mı oldu, yâni =)

...

19 Şubat 2009 20:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben de ben dee :)

Gül gibi gül:
Kim gülün her bergin etsen çâk çâk
Handeyi terk eylemez bî-vehm ü bâk

Her ne kim senden olur dest-i kazâ
Bil yakin senden olur def’-i belâ


Ey burnu kanasa hemen kadere küsüp yüzünü ekşiten. Gülden hiç ders almıyor musun? Bütün yaprakları tek tek yolsan gül yine de gülmekten vazgeçmez. Hale razı oluş şükürdür. Gül de daimi bir şükür makamındadır. Hem bilmez misin ki başına gelen sıkıntılar aslında daha büyük bir sıkıntıya set olur da başındaki belayı def ederler. O halde yüzün gülsün yahu!

Ve.. bir daha'

:)

19 Şubat 2009 20:59  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ EsMaLâLe

Divan edebiyatına bayılırım. Bir dizede, bin satırın özü vardır.

Ne güzel oldu bu paylaşımınız. Bloğuma renk kattı, değer kattı.

Çok teşekkür ederim.

Tercümesini de eksik etmemişsiniz. Sağolun, elhamdülillah.

Önce, biz kendi nefsimize ikrar buyuralım efendim.

Sonra. Anlayabilene.. acizane bir ikâz, bir duâ, bir teselli olsun inşâ Allah.

Rabbil âlemine emânetsiniz, vesselâm.

...

19 Şubat 2009 23:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

gülebilen var gülemeyen var
gülmeyi seven var sevmeyen var
gülmeyi seçen var seçmeyen var
...

o zaman kısaca tebessum edelim
kimse darılmasın :))

narsu.

20 Şubat 2009 17:09  
Anonymous Adsız dedi ki...

ıletısım adresınız olsaydı su dakıkalarda sırket adresıme super bır emaıl geldı
bılın bakalım konusu nedır

gulumsemek :))

kolay gelsın.
renklı haftasonları.

narsu

20 Şubat 2009 17:17  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok şey yazmak isterdim
ama kafam çok karışık.
zorladım ama gülemedim
başka bi zaman daha kifayetli kelimeleri kafamda toparlayıp yazarım inş

uzaklarda hayal111

24 Şubat 2009 16:28  

Yorum Gönder