19 Ekim 2008

Michael Jackson - They Don't Care About Us

Etiketler:

12 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu bir, meydan okuyuş. Bazen, yerimizde duramayız ! Bişey yapmalı, deriz (?) Şöyle ki.. .

-:- -:- -:-

Michael Jackson
They Don't Care About Us


[ İngilizcesi ]

(Children speaking and clapping):

All I wanna say is that
They don't really care about us,
(Don't worry what people say, we got it true).

All I wanna say is that
They don't really care about us,
(Enough is enough of this garbage).

All I wanna say is that
They don't really care about us.

(Michael Jackson):

Skin head, dead head.
Everybody gone bad.
Situation, aggravation.
Everybody allegation.
In the suite, on the news.
Everybody, dog food.
Bang bang, shot dead.
Everybody's gone mad.

All I wanna say is that
They don't really care about us.
All I wanna say is that
They don't really care about us.

Beat me, hate me.
You can never break me.
Will me, thrill me.
You can never kill me.
Jew me, Sue me.
Everybody do me.
Kick me, kike me.
Don't you black or white me.

All I wanna say is that
They don't really care about us.
All I wanna say is that
They don't really care about us.

Now tell me what has become of my life.
I have a wife and two children who love me.
I am the victim of police brutality, no.
I'm tired of bein' the victim of hate.
You're rapin' me of my pride,
Oh, for God's sake.
I look to heaven to fulfill its prophecy.
Set me free.

Skin head, dead head.
Everybody gone bad.
Trepidation, speculation.
Everybody allegation.
In the suite, on the news.
Everybody, dog food.
Black man, black mail.
Throw your brother in jail.

All I wanna say is that
They don't really care about us.
All I wanna say is that
They don't really care about us.

Now tell me what has become of my rights.
Am I invisible because you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, no.
I'm tired of bein' the victim of shame.
They're throwing me in a class with a bad name.
I can't believe this is the land from which I came.

You know I do really hate to say it.
The government don't want to see.
But if Roosevelt was livin',
He wouldn't let this be, no, no.

Skin head, dead head.
Everybody gone bad.
Situation, speculation.
Everybody, litigation.
Beat me, bash me.
You can never trash me.
Hit me, kick me.
You can never get me.

All I wanna say is that
They don't really care about us.
All I wanna say is that
They don't really care about us.

(Guitar solo)

Some things in life they just don't want to see.
But if Martin Luther was livin',
He wouldn't let this be no, no, aay.

Skin head, dead head.
Everybody, gone bad.
Situation, segregation.
Everybody, allegation.
In the suite, on the news.
Everybody, dog food
Kick me, kike me.
Don't you wrong or right me.

(Clapping):

All I wanna say is that
They don't really care about us.
All I wanna say is that
They don't really care about us.
All I wanna say is that
They don't really care about us.

All I wanna say is that
They don't really care about,
All I wanna say is that
They don't really care about,
All I wanna say is that
They don't really care about us.
Hee hee, hoo.

-:- -:- -:-

Harika !!!

Teşekkürler, sayın Jackson. Teşekkürler.. .

-:- -:- -:-

[ Türkçesi ]

BiZi UMURSADIKLARI YOK

(Çocuklar)

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
(insanların ne dediğini umursamayın, biz doğru anladık)

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
(Bu çöp yetti artık)

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok

(Michael Jackson)

Kel kafa, ölü kafa
Herkes döndü çılgına
Durum, kötüye gidiş
Herkes kanıtlanmamış dayatış
Dâvâda, haberlerde
Herkes, köpek maması
Dışın dışın, vurulan öldü
Herkes çılgına döndü

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok

Vurun beni, benden nefret edin
Aslâ kıramazsanız beni
Ecekleyin beni, heyecanlandırın beni
Aslâ öldüremezsiniz beni
Musevîleyin beni, dâvâ edin beni
Siyah ya da beyazlaşlatırmayın beni

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok

Şimdi söyleyin bakalım ne oldu yaşamıma?
Beni seven bir eş ve iki çocuk
Polis zulmünün kurbânıyım ben, yo
Nefretin kurbânı olmaktan bıktım
Gururumdan düzüyorsunuz beni
Of, Tanrı aşkına
Vahyini yerine getirmek için cennete bakıyorum
Beni serbest bırakın

Kel kafa, ölü kafa
Herkes döndü çılgına
Öfke nöbeti, spekülâsyon
Herkes kanıtlanmamış dayatış
Dâvâda, haberlerde
Herkes, köpek maması
Siyah adam, şantaj
Kardeşinizi hapse tıkın

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok

Şimdi söyleyin bakalım ne oldu haklarıma?
Beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum?
Duyurularınız bana hür irâde mi verdi, yo
Nefretin kurbânı olmaktan bıktım
Beni kötü isimli bir sınıfa atıyorlar
inanamıyorum bunun benim geldiğim yer olduğuna

Bunu söylemekten nefret ettiğimi biliyorsun
Hükümet görmek istemiyor
Ama eğer Roosevelt yaşıyor olsaydı
Bunu olmasına izin vermezdi, yo, yo

Kel kafa, ölü kafa
Herkes döndü çılgına
Durum, spekülâsyon
Herkes, dava açış
Dâvâ açın bana, indirin bana
Beni çöpe atamazsınız aslâ
Vurun bana, tekmeleyin beni
Beni ele geçiremezsiniz aslâ

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok

(Gitar solo)

Yaşamda onların bir türlü görmek istemedikleri şeyler vardır
Ama eğer Martin Luther yaşıyor olsaydı
Bunu olmasına izin vermezdi, yo, yo, aay

Kel kafa, ölü kafa
Herkes, döndü çılgına
Durum, ayrımcılık
Herkes, kanıtlanmamış dayatış
Dâvâda, haberlerde
Herkes, köpek maması
Tekmeleyin beni, mekmeleyin bein
Yanlış ya da doğrulamayın beni

(El çırparak)

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok

Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Tüm söylemek istediğim şu ki
Bizi umursadıkları yok
Hee hee, hoo

19 Ekim 2008 12:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Video Klip

Şuradaki kllibin de izlenmesinde fayda var. Süper bir klip ! Yerinizde duramayacaksınız, derim :))

[ Şurası ]

19 Ekim 2008 12:42  
Anonymous Adsız dedi ki...

insanın değersiz olduğunu anlaması için, değere muhtaç olduğu anları olmalı. yaşamayan biri, ne anlar değer verildiğini;)

19 Ekim 2008 15:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"insanın değersiz olduğunu anlaması için, değere muhtaç olduğu anları olmalı."

@ Adsız

Bu şuna benziyor olmalı: Ancak susamış olan bir kimse, suyun kıymetini anlayabilir.

Su.. o kimseye teveccüh ettiğinde, mutluluk duyar, teveccüh edilen kimse: Aksi hâlde, suyun varlığını bile farketmez muhterem, eğer; suya muhtaç değilse.

-:- -:- -:-

Ps .1

İsimsiz yorum yazmayalım lütfen.

-:- -:- -:-

Ps .2

Yazar, isimsiz yorum bırakan misafirlere laf anlatmaktan bıkmıştır artık.

Hep demiştir: İsminizi yazmadan yorum göndermeyin diye !

Öyle ki, duyarsızlaşmış; ve umursamaz olmuştur artık: İsimsiz yorum yazanları gördükçe.

İşte sükûnet dediğimiz isyan hissiyatı da böyle bir şeydir.

Sazlar çalınsa da Çamlıca’nın bahçelerinde , siz; evde oturup, yalnız kalmayı istersiniz.

...

20 Ekim 2008 18:20  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sizce sukûnet de bir isyan mıdır?

zm

20 Ekim 2008 19:53  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Sizce sukûnet de bir isyan mıdır?"

@ ZM

Düşünüyorum (?)

...

22 Ekim 2008 19:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Sizce sukûnet de bir isyan mıdır?"

@ ZM

Eğer yapmamız gerekeni yapmaktan kaçıyorsak, bu isyân demektir.

Kanaatimce.. hayata küsmek, isyândır.

Bir kenara çekilip sükûn ettiğimizi düşünürüz. İş öyle bir raddeye gelir ki, bir de bakmışız; dünya hayatımız mahvolmuş.

(Unutmayalım ki: İnsan.. hem dünyevî ,hem de âhirî hayatından mesûldür.)

İşte.. böyle durumlarda, sonuçları itibariyle sükûnet bir isyân sayılabilir.

Ancak.. .

Günaha giden yolda sükûnet bulmuşsak; bu durumda, bir isyân halinden söz edemeyiz. Bu durum sabırla alâkalıdır.

Öfkeye karşı, şehvete karşı sükûn etmek isyân olarak kabul edilebilir mi ?

* * *

PS.

Cevabımızı okuyunca, olumlu olumsuz görüş ifade ediniz. Hem böylelikle, cevabımızın tarafınıza ulaşmış olduğundan haberdar oluruz.

Saygılarımla,

29 Ekim 2008 19:15  
Anonymous Adsız dedi ki...

Güzel ve haklı cevabınıza teşekkür ederim.. Allah c.c, sukût etmemiz gereken yerde sukût ettirsin ve konusmamiz gerken yerde konustursun.. Rızasına nasıl uygun ise; bizi o hâl/hâller üzere bulundursun..
zm

1 Kasım 2008 10:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ ZM

Doğru söze ne hâcet ZM :)

Ancak !

Ben de merakla bekliyordum sizi, nerede kaldı diyordum. Cevap yazdım ama, okuyan yok (?)

Çok şükür, yorumu bırakıp gidenlerden değilmişsiniz ;)

* * *

"Allah c.c, sukût etmemiz gereken yerde sukût ettirsin ve konusmamiz gerken yerde konustursun.."

~ Âmin.. . Duâ için teşekkür ederim ZM, sağol.

* * *

Ps.

Size, şu sayfada seslenmiştim, dikkatinizden kaçmış olmalı diye düşünüyorum(?)

[ Şu sayfa ]

Geçmişte kalan bir yazı..sadece, bilin diye haber veriyorum.

Bir cevap bekliyor, değilim.. .

1 Kasım 2008 18:45  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba.michael jackson son yıllarda ciddi bir antipati toplamış olsada toplumda sanatı inkar edilemez.Hatta 2. bir micheal da olamaz...gerçekten teşekkür ederim paylaştığınız için...

29 Kasım 2008 04:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Kassandra

Adamın özel yaşamı beni ilgilendirmiyor efendim :) ne halt yemişse, cezasını çeker.

Ama, gördüm mü ne yaptığını. Görmedim. Milletin ne dediğine bakan birisi olmadığım için de, benim nazarımda bu şahis hep kıymetli kalacaktır.

Sanatında bir çığır açmıştır hakikaten ;)

Bu parçası da enfes !!!

29 Kasım 2008 12:50  
Anonymous Adsız dedi ki...

michael jackson seni son nefesime kadar seni dinlicem sen hep bnm kalbimde olacaksın neden öldün neden yaşamiosun şimdi snn gibi km dans edip şarkı söleyecek bize michael aşkım seni bir ömür yaşatıcam seni örnek alarak büyüyorum ve bu olacak son nefesimde snnle öleceğime yemin ederim şarkın süper zaten bi insan hep öldükten sonra değere bine ama sen bi başkaydın bnm cnm pop kralım rahat uyu biz gençler seni hep yaşatacağız

7 Temmuz 2009 15:25  

Yorum Gönder