16 Ekim 2008

Vefa diye bir şey..

Anıl bey, 23 Nisan 2007 tarihindeki bir mevzû ile ilgili bloğuma ileti bırakmış :) görünce iletiyi, doğrusu biraz afalladım; Maidis kimdi (?)

İletiyi okudukça, zamanda bir yolculuk yaptım geçmişe doğru. Bir yerde, bir yazı okumuş olduğumu; ve bu yazıyı fevkalade beğenmiş olduğumu hatırladım.

Kazım Bey, günlüğüme yazdığınız yorum ve günlüğünüzdeki tanıtım için teşekkür ederim.

Yazdığınız yorum günlüğümdeki ilk yorumlardan biriydi, çok sevinmiştim, ama bir türlü cevap yazmaya fırsatım olmadı, zaman geçtikçe bir cevap yazmak daha da güçleşti.

Sonunda böyle biraz saçma da olsa bir şeyler yazmak istedim.

İyi günler,
Anıl

Kaynak: http://mizrak.web.tr/


Özbek'in sevinci, ötelerden bize yol bulmuş aylar sonra. Biz de sevindik, elhamdülillah. Demek ki, vefa diye bir şey varmış: Hâlâ.. .

Kâzım Mızrak

0 Yorum:

Yorum Gönder