28 Haziran 2008

Bugün, mutlu olmak için; ne yaptın?

8 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Posta içeriğindeki satırları okuyup.. "Nasıl mutlu olabilirim?" diye düşünen, sayın misafire:

"Bana mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin?" diye soran Nazım Hikmet'e; yoksul.. ama, yüzleri gülen bir aileyi resmetmiştir Dino.

Peki.. mutluluğun bir formülü olsaydı, bu formül nasıl ifade edilebilirdi?

İşte; gelecek sefere, bu konuya değineceğim. Şimdilik.. sen sağ, ben selâmet ;)

Formülü hazırlarken, mantık biliminden faydalanacağız: Örneğin.. Hayat acıdır, biber de acıdır.. öyleyse, hayat biberdir gibi şeklinde :)

Bir adım, daha.

28 Haziran 2008 17:38  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben çikolata yiyince mutlu oluyorum :)

küçük çocuklarla iletişim kurun.
içlerinden geçen herşeyi söylüyorlar.bazen komik bazen de fazla düşündürücü oluyor ama zamaneler boylarından büyük laflar ediyor,bozulma ihtimaliniz var :)

eski fotoğraflara bakın, hey gidi gençlik yıllarım, ne kadar güzel mişim:) deyip mutlu olabilirsiniz.

ama en önemlisi mutlu olmayı isteyin.

hayal111

30 Haziran 2008 10:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Hayat acıdır, biber de acıdır.. öyleyse, hayat biberdir gibi şeklinde :)"

"öyleyse biber hayattır" da denebilir, acı seven dostlar hak vereceklerdir dimi ?

gıcık hayal111

30 Haziran 2008 10:57  
Blogger zinnure dedi ki...

gülümsedim belki hüzünlendim...
belkide gülümsemek icin bugün hüzün yagmurlari saldim icime

2 Temmuz 2008 17:11  
Anonymous Adsız dedi ki...

mutluluğun resmini hep bir külah dondurma diye düşlemişimdir.
o benim için büyük bir mutluluk kaynağı misal.
çocukluk, naif ve sade ,dolansız yalansız bi zaman..
şimdi o bi top dondurmayı paylaşmak vardı hemde kıkırdayarak an be an..

5 Temmuz 2008 09:43  
Anonymous Adsız dedi ki...

:)

22 Ağustos 2008 22:12  
Anonymous Adsız dedi ki...

kısa ve öz olmuş :)

22 Ağustos 2008 22:32  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Bu sayfaya yorum bırakan sayın misafirlere..

Bir türlü yazamadım, cevaplayamadım eski yorumları.

* * *

İki yeni yorum gelmiş..

Onları da, şuân için cevaplayamayacağım.

Hepinize de teşekkür ederim.

Saygılarımla,

* * *

Kısa ve öz olarak mutluluğun formülü: Amaçlarına, hayallerine, rüyalarına hizmet eden insan mutludur. Aksi halde, mutsuzdur.

Bunu; matematiksel bir ifadeye dönüştürmek istemiştim. Hepsi bu aslında.. .

23 Ağustos 2008 18:03  

Yorum Gönder