7 Haziran 2008

Bir misafir, ve bir yorum..

Aşağıdaki yazı bir misafire ait..

böylesi yorumlar beni öyle sevindiriyor ki, bu sevincimi paylaşmak istedim acizane. Bu, haklı bir sevinç: Emeğimin karşılığı olan.. haklı bir sevinç ! diye düşünüyorum. Onca zahmetin ardından.. insanlara faydalı olabildiğimi gördükçe; ne yorgunluk kalıyor geriye, ne de bir ızdırap duygusu.

Çekilen cefa, yerini sefaya bırakıyor vesselam !

sizi seviyorum KAZIM MIZRAK. SİTENİZE İLK GELİŞİM FAKAT İNANILMAZ BİR ENERJİ VE ETKİLEŞİM ALDIM. DÜŞÜNCELERİM DEİŞTİ BİR ANDAÇ ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN ALLAH İYİLERLE KARŞILAŞTIRSIN SİZİ VE CÜMLEMİZİ AMİN. HAYIRLI GECELER ALLAH`A EMANET OLUN.


Mezkur yorumcağız [ şuraya ] yazılmış, yorumcağız diyorum: Çünkü, özenle yazılmamış kanımca. Yorumcu misafirimiz keşke biraz daha dikkat ile yazsaydı.

Noktalama işaretlerinin kullanılması, imlanın doğruluğu, yazı sitilinin düzeni, düşüncenin ifade edilişindeki sanat benim için çok önemli.. bu ayrıntılara dikkat edildikçe, daha da memnun olacağımdır.

Ben, bunu fazlasıyla hak etmiyor muyum acep :)

Aksi halde, gelişi güzel yazılmış bir yorum.. kendisini layık olduğunca ifade edemeyebileceğiceği gibi, okuyucusu için de değerli görülmeyebilecektir.

Yine de diyorum:

Herkes, nasıl aklı eriyorsa öyle yazsın elbette.. herkes, kendi tarzını ortaya koysun, ve çeşitlilik hasıl olsun. İnsanları hakir görmesi, bizlere yakışmaz.. bu, bir mutluluk meselesi:

Edeb dairesini ihlal etmeden.. herkes, kendi bildiği doğru ne ise onu yaşayabilsin efendim ;)

Kâzım Mızrak

8 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Burasi cok güzel...
Fikir, düsünce, duygu, mantik, hüzün, sevinc hepsi burada "kaleminizde" bulusuyor.

"Noktalama işaretlerinin kullanılması, imlanın doğruluğu, yazı sitilinin düzeni, düşüncenin ifade edilişindeki sanat benim için çok önemli.. bu ayrıntılara dikkat edildikçe, daha da memnun olacağımdır."

Bir telas sardi beni, kusur edersek mazur görün gurbet ellerde anca bu kadar...

20 Haziran 2008 22:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül

Hangi Gül 'sünüz, buraya ilk defa mı yazıyordunuz acaba ?

24 Haziran 2008 15:57  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kabul ederseniz ara ara yaziyorum :)

27 Haziran 2008 16:52  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül-i Ahsen

Bu bloğa bıraktığınız bir kaç yorumu okumuş olduğumu anımsıyorum, hatta doğum günümü de kutlamıştınız değil mi? Öyle aklımda kalmış ;)

27 Haziran 2008 19:13  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kutlayip kutlamadigmi tam olarak net hatirlayamiyorum. Zaten kutladiysam bir vefa borcunuz yok merak etmeyin :) Ancak duâya talip oldugmu söylemeden gecemiyecegim.
Bu arada yazar gibi birsey olmayi düsünüyorsaniz eger, isabetli bir karar olur derim nacizane.
Saygilarimla

28 Haziran 2008 01:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül-i Ahsen

"Kutlayip kutlamadigimi tam olarak net hatirlayamiyorum."

Elimizdeki veriler ışığında: 4 Mart 2008 tarihinde, Türkiye saati ile akşam 17:41 sularında, boğumuza bir tebrik mesajı bırakmış olduğunuzu saptadık :)

Şurada: Doğum Günü 'm

Bu bilgiyi doğrular mısınız efendim ?

Ayrıca.. .

Aynı gün, bloğun bir başka sayfasını da ziyaret edip.. yorum yazmışsınız.

Şurada: İstikamet

Hepsi bunlarla da sınırlı değil.. 15 Mayıs 2008 tarihinde, bloğa uğradığınıza dair bir delil de var.

Bakın, işte :) Sevince

Bitmedi :))

Bazı görgü tanıklarımız.. sizin, bloğun 28 Haziran 2007 tarihli yazısına; bir yorum bıraktığınızı iddaa ediyorlar :P

O da, burada efendim: Son

Görüyorsunuz ya: Siz unutsanız bile, biz hatırlatırız ;)

* * *

"Ancak duâya talip oldugumu söylemeden gecemiyecegim."

İnşâ Allah.. her kötü bir haberin ardından, iyi bir haber sizi bulur.

Kötü haber ile, iyinin kıymetini anlarsınız; iyi haber ile de, kötünün zilletini.

Ve.. iyi haber ile; nihayete erersiniz.

Âmin,

* * *

"Bu arada yazar gibi birsey olmayi düsünüyorsaniz eger, isabetli bir karar olur derim nacizane."

Bakın hele.. şimdi, siz: Benim, henüz bir yazar olmadığımı mı imâ ediyorsunuz :P

Yâni..

Bir yazar olmam için, daha bir fırın ekmek yemeliyim, öyle mi :)

Teessüf ederim, nasıl incindim, anlatamam !

Demek ki, biz.. üç senedir boşa kürek çekiyormuşuz da, haberimiz yokmuş :o)

28 Haziran 2008 10:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

Zahmet vermissiniz ziyadesiyle hatirladim.

Estagfirullah, insâallah latife yapiyorsunuzdur yoksa eminim blogunuzu ziyaret edenlerlerin gözünde siz zaten bir yazarsiniz.Ne demek istedigmi anladignizi tahmin ediyorum.

Âmin bilmukabele...
+
"Yaratıcının sevgisiyle kalin,
ve Onun elleri her dem kalbinizde olsun."

28 Haziran 2008 16:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül-i Ahsen

Zahmet oldu, ama; hoşnut kaldığım bir zahmetti.

Latifeydi tabii :) hem, ben sizin ne demek istediğinizi gayet iyi anlamıştım.

Yine de, söz ile incinen gururumu teskin etmek için bir şeyler söylemem gereği hissetmiştim o an.

Şimdiyse, bir kırgınlık kalmadı ;)

Duâ ile mukabelede bulunmuşsunuz siz de; ilk okuduğumda, duygulanmıştım.. ecmâin !

5 Temmuz 2008 10:07  

Yorum Gönder