21 Haziran 2008

İyi ki doğmak..

İnsan kendisini sevince,
doğduğu güne şükrediyor;
ve, iyi ki doğmuşum diyor.

Bunun ne demek olduğunu
biliyorum.. kendimi öyle
seviyorum ki: Doğum günlerimi
kendi kendime kutluyorum:

İyi ki doğmuşum, ben!

Bu hayata renk kattığıma
inanıyorum, bensiz olabilir miydi
acaba diye düşünerek.

Hayır.. bensiz olamazdı: O vakit,
insanlar benim gibi bir güzellikten
mahrum kalmazlar mıydı?

Şükürler olsun ki.. ben, varım;
ve, varlığımla birilerini mutlu
edebiliyorsam.. kendimden emin
bir şekilde, iyi ki doğmuşum
diyebiliyorumdur.

Çünkü; onların mutluluğu,
benim varlığımdan sebeplidir.

İyi ki doğmuşum, ben.. sen,
bi tanesin! Eğer olmasaydın..
mutluluğum, aynasız kalacaktı:

Kendimi göremeyecektim.

Kâzım Mızrak

7 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

kendinizle çok barışık gördüm sizi:) inş hep böyle kalırsınız.
gıcık hayal111

21 Haziran 2008 14:43  
Blogger suveyda dedi ki...

iyki doğmuşsunuz Kazım bey,
birde nice senelere tabi.

21 Haziran 2008 15:51  
Blogger Vuslat...:) dedi ki...

Slm alykm Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır.insan degerli bir varlıktır insanın dogması bir mucizedir rabbimizin kuluna verdigi nimet elbette şükür ister insanın kendini sevmesi çok güzel bence herkez kendini sevmeli sevmeli ki insana yansıyan ogüzellikler o latifeler ortayacıksın kazım beye yansıdıgı gibi siz olmasaydınız bloggerinizden mahrum kalırdık buda bizim için kayıp olurdu.Rabbim herkezin içine sevgi huzur mutluluk versin.buarada nice mutlu senelere rabbim baki ömrünüzü iman ihlas samimiyet katsın.

21 Haziran 2008 16:59  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Şunu söylemeliyim ki, bu yazı; empati ilkesine göre yazılmış olup, bir doğum günü kutlama mesajıdır kendileri.

Ama benim doğum günümü değil, bir arkadaşımın doğum gününü kutluyor :)

Özene bezene yazdığım yazıya bir kez daha bakıp, kendimle iftahar ediyorum.. ne kadar muhteşem bir anlatım!

Hele şu "ayna" benzetmesi.. insan, insana bir ayna misali efendim.


@ Hayal111

Yine, gıcıklığınız üzerinizde bakıyorum da :)) bunu, neye yormalı ?

Âmin,


@ Süveyda

Çevremizde.. iyi ki doğduğumuzu söyleyebilen insanlardan mahrum kalmamak duâsıyla Süveyda ;)

Ben.. tebriğinizi kendi üzerime alınıyorum: Fakat, söylemeliyim ki.. benim doğum günüm 22 Şubat 'tır :)


@ Vuslat

İyi ki varmışım Vuslat.. yoksa, bu bloğu kim inşâ edebilecekti :) Katkın için, ve tebriğin için teşekkür ederim.. ancak, yukarıda dediğim gibi: Bir arkadaşımın doğum günüydü kutlanan.. .

Bu ince yazının.. bizlere ilham verebileceğini düşünerek, blogda yer almasına karar vermiştim ;)

Âmin,


.:.: Dip Not :.:.

Bir yanlış anlaşılmaya mahal verdiysem, beni affediniz.

22 Haziran 2008 18:15  
Anonymous Adsız dedi ki...

kim doğmuşsa seni mutlu etmiş besbelli.
ama yazı niye anlaşılmaz onu anlamadım. ya da anladım. boşver.

23 Haziran 2008 02:34  
Anonymous Adsız dedi ki...

bu gıcıklığın sebebi yok!
gıcığım,mutluyum :)
hayal111

24 Haziran 2008 10:33  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Debra

Sen anlamazsan.. kimse anlamazdı zaten, Debra ! Buna şaşırmadım.

Benden de sade bir kutlama mesajı beklenemezdi değil mi!? Orasını burasını çekiştirmeliyim ki, olağan dışı olsun; kalıplara sığmasın.

Tek düze yaşamak mı.. işte buna gelemem; her gün yeni bir şey öğrenmeli; ve, aşmalıyız kendimizi.

Yukarıda izâh etmiştim, yine söyleyeyim dedim: Bu yazıyı, ben yazmışım gibi okumadın ya?

Empati ilkesine göre yazılan bu yazıyı; okuyan kişi yazmış gibi, okumalısın.

Bir de kendin yazmış gibi oku, eğer öyle okumadıysan! O zaman, söylenecek bir söz de kalmıyor olmalı.

Uzun zamandır bir vesile ziyaretini bekliyordum, ben de uzak kaldım bloglara.. neredeyse hiç denilebilecek kadar gezintiye çıkmıyorum.

İsdisnalar hariç.. .

Seni asık suraklı görüyorum sanki, sıcaklardan mı olmalı acaba?

Bir de.. şu, boşver demelerin yok mu !


@ Hayal111

Hmmm.. .

Ben de, kıskanıldığımı düşünmekteydim, bak. Sen de mutlu isen, ortada kıskanılacak bir durum da kalmıyor öyleyse, değil mi ;)

Allah (c.c.) mutluluğunuzu katmerlesin, bâkî eylesin efendim.. âmin,

24 Haziran 2008 15:31  

Yorum Gönder