16 Haziran 2007

Bir siyasî rant malzemesi olarak, savaş..

Kuzay Irak müdahalesini MHP nin ısrarla yüklenmesi beni şaşkına çevirdi.. memlekette basiret (uzağı görüş) yoksunu siyasetcilerin hâlâ iktidara oynaması ne kadar da üzücü.

CHP kanadı ise şu günlerde biraz daha teyakkuz (uyanık tedbirli olma hâli) durumunda. Ama onlara da güvenmiyorum, her an hükümete yüklenecek gibi duruyorlar.

Vay efendim neden Kuzay Irak 'a girmiyor muşuz? girip de dağları mı döveceksiniz ? sanki sizi orada buyur edecek bir hedef var!

Aşikar olan.. siyasilerin, bu işte çirkeflik yapıyor olduklarıdır; milli politikalar üzerinde rant sağlamak adına ayrımcılık yapıyor olmalarıdır. Kuzey Irak operasyonu resmen başladığında ekonominin nasıl yara alacağını, uluslar arası arenada nasıl itibar kaybedeceğimizi ise ön göremiyorum.

MHP başkanı sayın Devlet Bahçeli'yi.. bir vatandaş olarak kınıyor ayıplıyorum. Seçim öncesi savaş kışkırtmalarıyla siyaset değil, seviyesizlik yapıyor.. bıraksın o koltuğu da, madem o kadar meraklıdır kendisi gitsin Kuzey Irak 'a..

Milletin ekmeğiyle oynayan birileri varsa, bu kimseler içinde bulunduğumuz siyasi iktidar bellirsizliği sürecinde, Kuzay Irak 'a bir askerî operasyon yapılması yaygarası koparanlardır.. şeklinde düşünüyorum.

[ Şuraya yazmışım: www.dusunceler.org ]

0 Yorum:

Yorum Gönder