22 Mayıs 2007

Şikâyet Defteri

Sitemizle ilgili karşılaştığınız, yaşadığınız, fark ettiğiniz, gördüğünüz, duyduğunuz problem ve şikâyetlerinizi buraya yazabilirsiniz.. bu sayfayı bir nevî şikâyet defteri olsun niyetiyle açıyorum. İyi dilek, tebrik, kutlama, öneri, tavsiye, rahatsızlık, teknik sorun ve benzeri konulu yorumlarınızı dikkate alarak çalışmalarıma yön tâyin edeceğim 'dir inşâ Allah. İllâ ki dediğiniz olacak da değil ama, lütfen bu hatırlatmayı göz önünde bulundurun. Emr-i vâki 'de kalmak istemiyorum.

Saygılarımla,

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

22 mayıs itibarı ile bir şikayetim yoktu ama üzerinden bir hafta geçti ve hala bloga eklenen yeni birşey yok. E haliyle artık bir şikayetim var.

Yok mu en azından bilmediğimiz yeni bir yemek tarifi:) onu yazın.

beklemekteyiz...

hayal111

29 Mayıs 2007 16:10  
Anonymous Adsız dedi ki...

bi ismi Allah
bencede hayal111 dediğine katılıyorum

Esin

30 Mayıs 2007 02:11  
Blogger bibi dedi ki...

Burası bağımlılık yapıyor...Vaktimin çoğunu almasından şikayetçiyim...

17 Temmuz 2007 02:46  

Yorum Gönder