10 Haziran 2006

Ansızın Gelen Bir Vedaya Üzülüyordu, Konuştum.

- Daha dünce bir çocuktun.
> Evet öyle, haklısın.

:-)

- Bugünce bir adam oldun.
> Evet öyle; süpersin, bu yaşta bu zeka.

:-)

- Yarınca da toprak olacaksın.
> Yok yaa, ben ölmek istemiyorum ki?! :-(

- Olur, sana farklı tarife yazarız, ayıpsın :o)

***

Yaz bunu, yazz!

Hayatındaki, her bir nefes alanı ölü olarak görebilirsin.
Hepsi de senin şefkatine ihtiyaç duyuyor.
Onları üzme, ölüm her an gelebilir; her an ama!!!

-:- Ölüm Gerçek, Dünya Yalan. -:-

6 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- Her insan doğup ölüyor ya!?

- Bu işin neresindedir tesadüf, anlamadım :-/


-:- Biliyorsa, Konuşmaz! -:-

10 Haziran 2006 03:45  
Blogger Ayşe dedi ki...

"Bu nasıl bir dünya,hikayesi zor;
Mekanı bir satıh,zamanı vehim.
Bütün bir kainat muşamba dekor,
Bütün bir insanlık yalana teslim."
N.F.KISAKÜREK

10 Haziran 2006 14:36  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Ayşe

Hoşgeldiniz efendim,
merhaba...

-:- Nereye Bu Gidiş? -:-

10 Haziran 2006 19:31  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba...

Biliyoruz ki, dinimizde tesadüf yoktur, tevafuk vardır... yani, karşılaştığımız durumları sadece biz bilmeyiz, muhakkak Allah Teala bilir...

Her insanın doğup ölmesi tevafukta değildir zaten, kaderdir...

Tuba Lehum...

11 Haziran 2006 20:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Anonymous

Hoşgeldiniz efendim, düşünce paylaşımınız için teşekkür ederim.

Tevâfuk kelimesini son zamanlarda sık sık duymaya başladım gibi...

***

"Her insanın doğup ölmesi tevafukta değildir zaten, kaderdir..."

Kader kaza olunca, öğrenirsin!

...şeklinde bir söz duymuştum Kerbela.Net forumunda.

İnsanların doğup öleceklerini Allah'ın sonsuz ilmi ile önceden bilebilmesine kader; ve bu bilinenin gerçekleşmesine de kaza diyoruz.

Yorumunuza eklemede bulunmak istemiştim.

Hörmetler...

13 Haziran 2006 01:32  
Anonymous Adsız dedi ki...

MALESEF OLUM BIR GERCEK BU YUZDEN COK GAYRET ETMEMİZ LAZM. RABBİM CUMLEMİZİN YARDIMCISI OLSUN... amin...

15 Mayıs 2008 23:01  

Yorum Gönder