7 Haziran 2006

Rabbim,
Seni Sevmeye
Uzak Düşeceğim
Fani Mutluluklara,
Rağbet Ettirme Beni.

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Hoşgeldiniz efendim, elhamdülillah...

8 Haziran 2006 15:42  
Blogger Hayâl dedi ki...

Allahım! Bana senin sevgini, seni sevenlerin sevgisini ve seni bana sevdireceklerin sevgisini nasip et...Amin...

(Yine bu harfler :s )

9 Haziran 2006 10:48  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Açıklama:

-:- Spam Comment -:-

Dün gece Spam Comment saldırısına uğradım, 14 tane spam yorum bırakılmış, tek tek sildim hepsini de; zor ve meşakatli bi işti.

Daha önce de bir gecede 50 kadar bir spam comment saldırısı olmuştu; bir daha Word Verification'ı kapatmam demiştim, sonra gene kapattım tabi.

Bu harfler böylesi bot (otomatik bilgisayar programları veya yazılımları) saldırılarının önüne geçebilmek için vardır...

***

@ Hayal

Hoşgeldin :o)

İnşâAllah Hayal, duâlarının gerçek olabilmesi dileğiyle,

Âmin...

10 Haziran 2006 00:24  

Yorum Gönder