4 Haziran 2006

İslâmiyet, Teslimiyet Demekmiş. Peki, Nasıl?!

@ Ladybird

...öyle bir imân ile inanmıştır ki, o kimse Allah derken hayâ eder.!

> İmân nimetini bulamayanlar vardır çünkü :(

***

Allah denilenin olduğuna dair bir şüphem kalmadı; şimdi ben var mıyım, yok muyum diye düşünüyorum.

Allah varsa, ben nasıl olabilirdim ki?

İşte teslimiyetimin başladığı nokta da burada başlıyor.

***

Hadi, bu ifadeyi çürütün!?

Hayır çürütemezsiniz; Allah denilen bendedir, ben de ondayım.

İşte ben'de olan esasen Allah ise; ben neredeyim peki?

Cevap, ben yokum'dur...

-:- Gülümse Kaderine -:-

http://balbocegi.blogspot.com/2006/06/duygusal-sistem.html

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...bu kararda, kal artık!

> Yanındayım, korkma;
beraber ağlarız :(

4 Haziran 2006 02:35  
Anonymous Adsız dedi ki...

bu kelimeler tehlikeli kelimeler. imamı rabbani yüzlerce veliyi bu tür sözlerinden dolayı hata ettiklerini beyan etmiştir.

arif kelamın duymaya irfan gerek
sırrı muğlaktır gönülde
zevk ile vicdan gerek
bir hazinedir tasavvuf
bulmaya anı cihanda bir yiğit sultan gerek.
hoca Ahmed efendi (ks)

12 Mart 2010 09:31  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"bu kelimeler tehlikeli kelimeler."

@ Adsız

İsyan nazarıyla görmeyin bu sözlerimizi Adsız, yine de ikâz buyurduğunuz için teşekkürler.

Bizimkisi furkanı arıyan bir insanın çaresizliğini terennüm etmekti âcizane. Yine de dikkatli olmak lâzım tabii, haklısınız uyarınızda.

Bu yol sabır yoludur, disiplin yoludur, inanç yoludur. Her kişiye değil, er kişiye talih doğar inşâ Allah.

12 Mart 2010 10:38  

Yorum Gönder