20 Mart 2006

Nedene Sebep Aramalarda Değilim, Özgürsün Artık...

5 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....yıllar öncesinden kulaklarımda kalmış bir deyimdir nedene sebep aramak!

Mahir Türkel söylemişti bu sözü, o zamandan beri hep aklımdadır; acaba ne düşünüyordu o sıra!

Yaşamın çilekeşliğine isyanı mıydı bu ifade?

Neden diye sormaları bitirmek onun için bir cevaptı muhtemelen.

Ben cevabıma geç ulaşabildim.

Nedene sebep aramalarda değilim, özgürsün artık; neden diye sormayacağım sana...

20 Mart 2006 23:33  
Anonymous Adsız dedi ki...

hiçbir şey değişmedi...

1 Temmuz 2006 16:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- Tamam...

1 Temmuz 2006 20:49  
Anonymous Adsız dedi ki...

kendimi durduramıyorum, parmaklarım klavyede oynaşıyor, kırılmalı bu parmaklar. "Tamam..." derken feryat kopmadı mı?Taa derinlerde...

3 Temmuz 2006 14:18  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- evet koptu, yutkundum; sonra tamam dedim; başka bir çarem de yoktu; yaşadığımı duyurmayı dilemiştim; üzülmeyesin diye..

3 Temmuz 2006 21:57  

Yorum Gönder