19 Mart 2006

Tasarım ve Kostrüksiyon '05 - '06 Bahar Dönemi

Resim: Ders Programı.

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....hep ya da hiç modeline göre ya bütün derslerden geçerim, ya da bütün derslerden kalırım :-/

haziran ayı geldiğinde bakalım nasıl bir tablo ile karşılaşacağız, niyetim bütün dersleri geçmek.

***

izah etmiş olduğum gibi bir misyon ile yola çıkmış olabilirim, bu misyon beni başarıya götürecek ise, başarı bütün dersleri geçmek anlamına gelmiyor; bir diğer ifade ile dersleri geçmek diyelim, veya okulu bitirmek...

bir sabır mücadelesi ile okulu bitirmeye çalışıyorum.

bu esnada esas işim olan makine resmi derslerinden hiç haz almıyorum. bu durum benim için büyük bir dezavantaj ortaya koyuyor.

çünkü bu derslerdeki başarısız gidişat diğer dersleri de moral motivasyon bakımından olumsuz etkiliyor.

***

başarı demiştim.

başarı kişiye göre değişen göreceli bir kavram, dışardan bakıldığında okulu bitirmek bir başarı olarak atfedilebilecek benim için, oysa ben başarıyı nefes alıp yaşamak olarak değerlendiriyorum.

işte filim burda kopuyor zaten, birileri bana başarıyı ders geçmektir diye öğretemedi ya da ben hakkaten de arızalı bir beyine sahibim ve bu basit denklemi bir türlü kuramıyorum.

***

son olarak şu mevzuya da değinip, yazıya noktayı koyalım.

çevremdeki insanların beklentilerini karşılamak için yaşamıyor olduğum aşikar, bunu böyle bilmeyenler ile problem yaşarız.

benim için yeterli olan sadece ve sadece yaşamak; işin sosyo ekonomisini, ahlakını, dini boyutlarını hiç bir şekilde müdahil bir unsur olarak görmüyorum.

ipin koptuğu yere kadar ayakta dururum ve sonra ip kopar ve sonra ben başladığım yere geri dönerim, yani toprağa!

19 Mart 2006 22:37  
Blogger ladybird dedi ki...

Bu okulun daha once bitmemesinin sebebi nedir ?

Su siralar dugyu yuklu oldugunu hissediyorum yazdiklarindan..yaniliyormuyum acep ?
psikolog olmak icin pratik yapiyorum simdiden, insanlari analiz etmek zevkliymis baya :P
Her bahar asik olunca insan okuluda vaktinde bitiremez tabe:P saka bir yana bir kac gundur farkli ruzgarlar esiyor gibi...?

20 Mart 2006 03:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....nezaketin için teşekkür ederim Ladybird; konuşmak, bu konuyu, şuan (bugünlerde) değil :-/

22 Mart 2006 00:29  

Yorum Gönder