19 Mart 2006

Ne'den Diye Sorma, Ben de Bilmiyorum Ne'den!?

2 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....çocukları sevmek mi?!

davulun sesi uzaktan hoş gelir, yanına vardığınızda ise kulaklarınızı kapatmak durumunda kalabilirsiniz; hele hele davul dendi dengine çalmıyorsa :-/

***

amcamın kızı bizde bugün, 4 - 5 yaşlarında bi oğlu var, kreşe gidiyor, adı Berkan...

ben odamdayım, onlar salondalar; Berkan ara sıra yanıma gelip oynayacak bişeyler arıyor sağda solda ve malumunuz sürekli soru soruyor bana.

o ne, bu ne şu ne...

onu alma, şunu yapma, buraya otur...

***

kendi çocuğum olsa nasıl davranırdım acaba, Berkan'a karşı pek sabır gösteremiyorum; kafam başka başka alemlerde, üstüne bi de çocuk :-/

uzaktan bakınca imreniyorum, ben de bir çocuk sahibi olayım istiyorum; ama uzaktan bakıldığında dağın dumanı az görünüyor, illaki yaşamak lazım...

fakat çocuk için insanın kendi dünyasından vazgeçmesi gerekiyor galiba :-(

19 Mart 2006 22:47  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"dendi dengine" ifadesi,
"dengi dengine" şeklinde düzeltilmiştir...

20 Mart 2006 01:10  

Yorum Gönder