16 Mart 2006

TÜYAP - WIN 2006

WIN 2006Cuma gecesi Tasarım Bölümü öğrencileri olarak İstanbul'a doğru yola çıkıyoruz, hedefimiz TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi. Günübirlik olan bu gezide amacımız teknik bilgi birikimizin uygulamalarını gözlemleyebilmek; endüstrideki gelişmeleri takip edebilmek; günümüz piyasasının ne tür ihtiyaçları olduğunu bulgulamak ve aynı zamanda üreticilerin bu ihtiyaçları ne ölçüde cevap verebiliyor olduklarını tahlil etmek şeklinde olacaktır.

İhtisas alanımız: Tasarım ve Konstrüksiyon
Statümüz: Karaelmas Üniv. Karabük Tek. Eğ. Fak. 2. Sınıf

Kâzım Mızrak

İlgili Linkler: http://win-fair.com/
(Katılımcılar ilgili siteten ücretsiz olarak Katılımcı Formu temin edebilirler.)


Dip Not: Bu posta, konu hakkında ilgili olanlara bilgi vermek mahiyetiyle hazırlanmıştır.


10 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- Posta içeriğinde son düzeltmeler yapılmıştır.

16 Mart 2006 18:45  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hayırlı Yolculuklar size:))

16 Mart 2006 20:19  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....sağolun efendim, inşallah istifade edebileceğimiz verimli bir gezi olur bizim için...

16 Mart 2006 21:19  
Blogger cenkunal dedi ki...

Hayırlı yolculuklar Kazım kardeş...

17 Mart 2006 17:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Şu saat itibariyle, Tüyap fuar gezimiz sona ermiş görünüyor; evimdeyim; evimde odamdayım; odamda bilgisayarımın karşısındayım...

***

Otobüsle yolculuğum sırasında her hangi bir trafik kazası hayal ettim, lakin çetin olmalıydı bu kaza ve mutlak ölümümle sonuçlanmalıydı; hastanelere düşüp ailesine yük olmayı murat edinmez hiç bir insan...

***

Sevgi dedim, nedir diye düşündüm: Eğer değerli iseniz seviliyordunuz; maddiyatınız hatırı sayılır bir nispettedir, maneviyatınız derununa inmişsinizdir, güzel bir bayan ya da yakışıklı bir erkeksinizdir; seviliyorsunuz...

Aksi halde dönüp yüzünüze bile bakmıyor insanlar; bu bakımdan değersiz olabilmek ne demektir şimdi onun anlamaya çalışıyorum; sevginin ne demek olduğunu anladım ya!!!

***

Kendimi sevimsizleştirmekten hiç de şikayetci değilim ama bu halim sizleri üzmek için değil tabi.

Hoş, üzülmeniz de benim için önemsiz. Önemsiz olmasını daha önceki yazılarımda insan aklının erdiği kadar sevinebilir veya üzülebilir mealinde açıklamıştım.

Şunun farkındayım; sevinme hali üzülme halini özletiyor, üzülme hali de sevinme halini aratıyor; vel hasıl her ikisinden birisi eksikken insan insanlığını yaşayamıyor ve acı çekiyor; sevilip üzülememek te bir acı halidir!!!

***

Cenk Abi, çok şükür gidip geldik ve gene ölemedik Abi :)

Hörmetler.


.:.: Dip Not :.:.

Bizi anlayamamışlar için alt yazı geçelim dedim, beni dünyaya bağlayan her hangi bir değer olmadığı için; ölüm benim için bir arzu şeklini almıştır.

Bu husus; aman da canım sıkıldı ben bi öleyim mealinde anlaşılmasın.

Bizi ifade ettiğimiz gibi anlayamayanlara, aklı bu kadar basıp ifade edileni düşünemeyenlere, böyle dememize rağmen bizi öyle anlayanlara sözümüz yok; onlar doğru bildiklerine inanarak yaşamaya devam etsinler.

Gülümsemiş,
Kâzım Mızrak

19 Mart 2006 03:55  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....yorumda geçen "şu saat" ifadesi, 02:30'u kastetmektedir!

GMT+02 KARABÜK

19 Mart 2006 03:58  
Blogger ladybird dedi ki...

Hayati ebedilestiren olumu arzulamak ask sehidi olmak icin sevdalanmak hayati da, olumu de manalastirir..

Yasamak ne guzel! dinimizi muslumanca sunnete gore yasayinca. Olum ne guzel! Kemali imanla, Rabb?a kavuşsunca.

?Sizi ondan (topraktan) yarattık, yine oraya döneceksiniz ve bir kez daha sizi ondan çıkaracağız.? (Taha/55)

Her sabah diri bir kalb, diri bir zihin ve diri bir bedenle,hizmet heyecaniyla yeniden dogmali ve bu doguslar yeni dogumlara gebe olmali.

Sartlar ne kadar kotu olursa olsun, bedbin, bikkin ve yilgin olmamak duasi ile..

19 Mart 2006 14:21  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Sartlar ne kadar kotu olursa olsun, bedbin, bikkin ve yilgin olmamak duasi ile.."

@ Ladybird

....elhamdülillah ;-)

19 Mart 2006 14:34  
Blogger cenkunal dedi ki...

Ölüm hayatın açılımından ibaret...

19 Mart 2006 20:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....ben korkmuyorum Abi, er ya da geç nasıl olsa ölücem :-/

19 Mart 2006 20:36  

Yorum Gönder