20 Mart 2006

Anonim Yorum Yazanlara Hususi Bir Uyarı!

Size cevap veriyorken bir yanlış anlaşılma yoktu, yorumlarınızı açık ve net bir şekilde anlaşılır olarak yazın.

"Oğlum oku baban gibi eşşek olma" sendromuna meydan bırakacak yorumlar bırakmaya devam ederseniz, emin olun sizi daha sert bir şekilde yanlış anlama ihtiyacı hissedeceğim.

***

Bu arada şu anonim yorum bırakma işinden vazgeçin de, size özel bir nick ile yorumlarınızı bırakın; ya da Blogger'dan bir hesap neyim açın.

Biz de kimi yanlış anlayıp kimi yanlış anlamayacağımıza karar verelim!

***

Hangi yorumu hangi Anonim Efendi bırakmıştır belli değil, önüne gelen anonim yorum bırakıyor.

Sizler hiç düşünmez miziniz beni başkaları ile karıştırmasınlar, şuraya da bir isim yazayım diye; biz sizin izinizi sürmek zorunda mıyız internette.

***

Hesap açmak istemiyorsanız, bari sizi tanıtan bir isim yazın yorum gönderirken.

Kim olduğunuza göre biz de sizi misafir olarak ağırlarız (zamanımızın yettiği ve aklımızın erdiği ölçüde)...

Bizde Böyle,
Kâzım Mızrak

Bu yazı, http://mizrak.web.tr/2006/03/ardna-bakma-demitim-sana.html adresine yazdığım bir yorumun kısmi parçasıdır. Mevzuyu önemli gördüğüm için ansayfaya taşımak istedim.

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

anonim geldim anonim gidecem ne farkederki burda ismim geçmiş geçmemiş

25 Mart 2006 21:50  
Anonymous Adsız dedi ki...

efenim çok iyi anlıyorum rahatsızlığınızı bir önceki bloğumda bende baya uğraşmıştım bu isimsiz cisimsiz tiplerle isim yazmayınca kimlik saklayınca hertürlü eleştiriyi yapacaklarını her konuya maydonoz olabilme rahatlığını elde ettiğini düşünür bu tipler ancak şahsiyetin olmadığı yerde sözlerin de hükmü yoktur bunu unutuoyrlar bence kale almayın kendi çaplarında konuşsunlar gitsinler :P

26 Şubat 2008 18:57  

Yorum Gönder