19 Kasım 2005

Bize Deli Gömleği Giydirenlere, Bir Sitemdir!

"Bir umudu yaşatırken içinde, hiç olmanın anlamını düşünebilir mi insan?"

Özlem, yoksunluğun bir işaretidir.

"Seni özledim!" demekle, acizliğini dile getiriyorsun :-/

Sen, dünyalara sahip çıkan cıvık zekalı aptal yaratık!

Neyin sana ait olduğundan dem vurup da; onun yokluğundan şikayetci olursun?

Doğruya Doğru,
Kâzım Mızrak


.:.: Dip Not :.:.

Yukardaki alıntıda, bana göre anlamı bozmayan küçük bir değişiklik yaptım, sen de farketmişsindir zaten.

Ben de kendi penceremden, konuya karşı düşüncelerimi dile getirmek istedim.

Hayatta, en yalnız insanlardan birisi olabilmen dileği ile...

Toprak Beden,
Kâzım Mızrak


"Özgün olabilme yolunda ödenen bedele, yalnızlık denilir!"

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bilginize !

Bu yazı, blog ziyaretlerim sırasında yazdığım bir yorumdur.

"Bir umudu yaşatırken içinde, hiç olmanın anlamını düşünebilir mi insan?"

Parantez içerindeki sözün orjinal hali,
Erol Şimşek'e aitdir.

Alıntı yapılan yazıyı aşağıdaki linkde bulabilirsiniz.

http://buyrunbenim.blogspot.com/2005/11/mor-r-s.html#comments

19 Kasım 2005 03:21  

Yorum Gönder