10 Ekim 2005

Kâzım Mızrak, Umuda Yolculuk

Bu resmin ismini "Umuda Yolculuk" veriyorum. Salak salak bakmışım makineye, aman da güzel çıksın resmim diyerekden :)

Biraz tereddüt ettim resmi bloğa koymakta, boşver dedim; karizmayı çizdirmeyelim. Amma ve lakin, işte budur kardeşim, dahası de ne ki, işte gülüyorum!? Acı bir gülümseyiş olsa da, geleceğe dair "ben de varım" diyen bir insan yaşıyor bu bakışların arkasında :)

"Neyi aradığını ve ne için yaşadığını bilen insan; mutludur."

Umuda Yolculuk,
Kâzım Mızrak

4 Yorum:

Blogger Nilüfer dedi ki...

Ayrıca hayata umutla bakabilen insan mutludur.

16 Ekim 2005 23:24  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok tatlı çıkmışsınız bence..
belki de gerçekten öle "Neyi aradığını ve ne için yaşadığını bilen insan; mutludur."

22 Ekim 2005 13:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Pink Moon, Hoşgeldin.

Doğrusu, salak olmadığımı düşünen insanlar ile karşılaşmak güzel.

Galiba diyorum umuda doğru çıkılan yolculuğun esası da budur.

Eksikliklerimize, hatalarımıza rağmen; hep iyi yanlarımızı görüp bizleri seven insanlara ulaşma çabasıdır umudun kendisi!

Zira pir dedektif edasıyla, bin bir türlü yanlışımızı bulup, bizi rezil etmek için, elinden geleni yapan insanlar ile de tanışmamış değilizdir.

Yine de böylesi kişilere karşı, zarar görmeyecek kadar, ölçülü anlamda sevgimizi göstermeliyiz diye düşünüyorum.

Zaten, yanlışlarımızı cımbızla bulup yüzümüze vuran insanlar da; mutsuzluk içersinde yaşadıkları için, istemedikleri halde bu tarz hal ve hareketler içersinde olabiliyorlar.

Salak Değilmiş,
Kazım Mızrak

22 Ekim 2005 14:11  
Blogger life dedi ki...

Kendini bu kadar aşağılama. Tamam aslında insanın salak olduğunun farkında olması iyi bişiydir, ama bence sen salağa benzemiyorsun...


Bakarsın günün birinde gönül adamı bir hak dostu olmuşun yazılarını okuyanlar argo kunuşmalarına şaşırabilirler.

30 Aralık 2005 04:39  

Yorum Gönder