14 Kasım 2005

Rüyamda, Ağzı Salyalı Dev Canavarlar Gördüm

Ağzından salyalar akan canavarlar gördüm rüyamda.

Bir gökdelenin içinde mahsur kalmış biz insanları yeme yarışına girmişti canavarlar. Herkes can derdine düşmüş, bir oyana bir buyana kaçışıyordu, ben de çok korkuyordum.

Bu yaratıklar ile mücadele etmek çok güçtü, tek çaremiz kaçmaktı. Büyükçe bir odaya saklanmıştık hepimiz de, sonra oraya da geldiler.

Canavarlardan biri peşime takılmıştı; ben hemen balkona koştum, demir korkuluklardan tutunarak oradan kaçmayı düşünüyordum.

Bir kuytu yere sığınarak karanlığa yumdum gözlerimi, sanki gözlerimi kapatınca tüm acı gerçekler yok olacakmışcasına...

Dip Not: Bu yazı, blog ziyaretlerim sırasında yazdığım bir yorumun modifiye edilmiş halidir.

2 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merak edenler için: Evet, bu gerçek bir rüyadır! Yani uydurma bi hikaye değildir...

14 Kasım 2005 05:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Uydurma hikaye" ifadesini dilime öyle dolandığı için kullandım.

Ancak, hikaye işini anladım da, uydurma işi biraz nohaş olmuş.

Bu cümlede geçen "uydurma" kelimesini kaldıralım buradan.

Zira, duygu ve düşüncelerimizi kurduğumuz hayaller ile renklendirerek yazıya döktüğümüz çok zaman oluyor.

Olaki, bir önceki yorumu okuyarak incinmiş dostlarım olabilir. Üzülmesinler, ben kullandığım gönül incitici ifadeyi düzeltiyorum.

Yazdıklarımızdan dolayı bize kızıp küsenlere şunu da peşinen söyliyeyim:

Beni hata ve yanlışlarımla olduğum gibi kabul edip sevebilecekseniz ne ala; hayır, hiç yanlış yapmayacağımı düşünerek beni affediyorsanız, çook büyük bir yanılgı içersinde olduğunuzu bilin.

Yani, kısaca hiç affetmeyin, en kestirme yoldan çekip gidin buradan!

17 Kasım 2005 01:51  

Yorum Gönder