8 Ağustos 2005

Uyurgezer Olmadığımdan Eminim

Saat üç sıralarıydı, uykum gelmişdi; evet gerçekden de öyle. Göz kapaklarım ağır ağır kapanıyordular. Sonra dünyayı ben mi kurtaracam yaa deyip attım kendimi yatağa, tabi önce bilgisayarı kapattım. Bazen ışığı kapatmaya takatim kalmıyor ve sızıp kalıyorum ama bazen :)

Şu uyku sorununa bir çözüm bulmalıyız, hiç uyumazsam daha çok çalışabilir ve daha çok şey öğrenebilirm. Ama ille uyumak zorunda kalıyorum, uykumda rüyalar görüyorum; ne kadar gerçekçi şeyler yaa. Yaşıyo muyum, hayal mi görüyorum? Ancak gözümü açınca rüyada olduğumu anlayabiliyorum.

Sonra şüpheye düşüyorum; eğer rüyada iken uyuyor olduğumun bilincine varamıyorsam, uyanık olduğumu sandığım zamanlarda da başka bir rüyanın içinde olamam mı? Hadi bakalım burdan yak, sabah sabah 100 puanlık bi uzman sorusu.

Hala bilgisayarın başındayım, bu vakte kadar uyuyamadım anlayacağınız. Uyurgezer olmadığıma göre, şuan uyanık sayılırım yarı mayışmış vaziyetde. Bi uyuyabilsem, bi u yu ya bil sem bennn!

Tam Bir Ahmak,
Kâzım Mızrak

0 Yorum:

Yorum Gönder