11 Ağustos 2005

Samimiyet Arayanlar Önce Susmasını Öğrensinler!

Geçen gün burada bir arkadaş daha bahtetmişti; arkadaşlar arasındaki geçimsizlikten.

Buna arkadaşlık ya da dostluk demeyelim, insanlar arasındaki iletişimi ima ediyorum.

O geliyor "sen bu değilsin" diyor, bu geliyor "çok bayağsın" diyor, şu geliyor "samimi ol kardeşim" diye söyleniyor. Bana da keçiler geliyor haliyle, samimiyet pahasına içimdeki bütün pislikleri çıkartıp karşımdaki insanları al aşağı rezil ettiğimi düşlüyorum o an. Tabi bu düşlerden haberi olan bi benim, karşımdaki zavallı gerizekalılar da hala beni adam etmek için uğraşa dursunlar.

Üstüne alınanlar bana bi teessüf mesajı göndesinler lütfen, onlarla ayrıca konuşalım.

Alın Size Samimiyet,
Kazım Mızrak

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu yazı, blog ziyaretlerim sırasında yapmış olduğum bir yorumdur.

Üzerinde küçük oynamalar yaparak, bloğumun naçiz yazıları arasındaki yerine postalıyorum.

Daha da sert olabilirdi ama fuziliyata meydan vermemek için kafi gördüm verilen manayı!

11 Ağustos 2005 15:49  

Yorum Gönder