23 Temmuz 2009

Ömer Faruk Tekbilek › Why ?

Etiketler:

6 Yorum:

Anonymous ilknur dedi ki...

Insan oldum geldim bu Dünya'ya..
YARADAN'la aramdaki sirri bulmaya..
Hosnut bir gönüle gülen bir gül olmaya..
Rahman ile seyreden gönül olmaya..

.. O.F. Tekbilek ..

***

her eseri gibi, buda cok güzel.. yorumlarken yükledigi duyguyu hissetmemek mümkün degil..

selam ve Dua ile..

4 Ağustos 2009 00:36  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İlknur

Bu kadar güzel bir dinletiye, sadece bir yorum mu ?

Yorum yazarlarını esefle kınıyorum :)

İlknur hanım, ben parçanın güzelliğini, malayani sözlerimle gölgelemeyeyim diyorum ;)

Nasıl bir dinletidir bu, gözlerimi kapıyor ve huzûra eriyorum.

Dünyanın derdi kederi kalmıyor, çünkü dünya diye bir şey kalmıyor o ânda.

Kaç kez dinledim, hâla da dinlerim, sevdiğim en güzel dinletilerden birisi.

Bir de I Love You var, o da başka bir harika.

Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Ömer Faruk 'dan hoş bir şiir de dermişsiniz bize.

"Insan oldum geldim bu Dünya'ya..
YARADAN'la aramdaki sirri bulmaya.."


Sağolun.

Aleyna, ve aleykum selâm.

5 Ağustos 2009 19:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bu müzikleri dinlerken çok rahatlıyorum. Mükemmel..

11 Eylül 2009 15:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Bu müzikleri dinlerken çok rahatlıyorum. Mükemmel.."

@ Adsız

İlginize teşekkür ederiz efendim. Harika bir parça gerçekten, biz de beğenerek dinliyoruz.

11 Eylül 2009 23:23  
Anonymous ali dedi ki...

Gerçekten harika müzik, çok değerli eserler.

1 Şubat 2010 13:46  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Ali

Beğenmenize sevindik, ilginize teşekkür ederiz naçizâne.

2 Şubat 2010 02:54  

Yorum Gönder