31 Ocak 2009

Elhamdülillah.

5 Yorum:

Blogger uzakkiz dedi ki...

slm kazım bey yardımınıza ıhtıyacım var farid farjad ın anroozha 1 2 3 4 albumlerını almak satın almak ıstıyorum nerden alacagımıda bılmıyorum ınternette var ama hem guvenemıyorum hemde kredı cardım yok bu albumu hayattakı tek dostuma dogum gunu hedıyesı olarak vermek ıstıyorum suan fransada kendısı dogum gununde burda olacak 2 SUBATTA turkıyede cok az zamanım var ltf ban yardım cı olursanız cok sevınırım merakla cvbınızzı beklıyorum bu arada ben uzakkız İST

31 Ocak 2009 20:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hamd u Senalar olsun.

Gökyüzü renklerinin Yüce Yaradanına...

İstanbul Akşamından SelamunAleyküm...
Nar'su

2 Şubat 2009 17:18  
Anonymous Adsız dedi ki...

elhamdülillah...

3 Şubat 2009 18:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Uzak Kız

2 Şubat'ı geçmş olduğumuzu görüyorum. Hoş.. geçmemiş olsaydı da, konu ile ilgilenemeyecek kadar meşgulüm. Benim, çok zamanım yok ki. Az var yâni Uzak Kız.

Affınıza sığınarak, es selâm.

* * *

@ Nar'su gelmiş, hoş gelmiş. Akşamımıza, sefâlar getirmiş elhamdülillah. İstanbul'da yaşamak beni korkutuyor.

Bu günlerde her şeyden korkar oldum biraz. Aslında bu, yaşamak korkusu değil. Ölmek korkusu.

Öbür tarafdaki güzellik ile karşı karşıya kalınca, heyecandan bir kere değil, bin kere öleceğim korkusu.

Ya ölürsem Nar'su. Ya ölürsem. Rabbim ile karşı karşıya kalacağım. Ahh. Bunuı düşünmesi bile beni ürkütüyor.

Kainatı bir düşünsene. Ne muhteşem bir eser. Ahh diyorum. Onunla tanışacağım. Korkuyorum bu yüzden.

Ya ölürsem. Ve.. Subhanallah ile karşı karşıya kalırsam.

Evet, evet.. bu öyle bir korku ki, neye muhabbet beslerken, neyi kaçırmışım korkusu.

Allah (c.c.) O'nu sevmekten bizleri mahrum bırakmasın, O'na muhabet duymaktan bizleri mahrum bırakmasın.

Âmin.

Ps.

Bir yere isminizin manasını yazmıştınız, bir kere okumuştum. Ama, neydi anlamı. Yine unuttum. Çünkü bri kere okumuştum Nar'su. Ve.. yine, merak ettim.

Ve şimdi biliyorum. merak ettiğimde, nereye bakmam gerektiğini.

Elhamdülillah:

Bir suâl, cevap bulmuşsa.

...

* * *

@ Adsız

Sen de hoş geldin adsız. Hadi sen de sebeplen kuru ekmeğimizden bri parça. Yanında sadece su var, fazlası yok ama. Eee.. buna da elhamdülilllah adsız, değil mi. Sağol, varol. Ne güzel bir duâ. Elhamdülilllah. Geleni de, gideni de O'ndan bildik elhamdülilah.

...

4 Şubat 2009 18:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

Nar meyvelerın cennet bahcelerının en guzellerınden
Nas surelerın en derınlerınden...

Dualar hayırlara ulasır;
İnşaAllah(c.c.)

Korku ve Ümit arasında köprüde gezınmek de Hoş' tur...
Hoş ve Boş olmak duygusu insana özgü varolmanın sevincidir.
ürpertisiyle, hepimizin korkularından taşıyorsunuz ne demeli! kul; korkar ama ümit duasında saklı niyetlerdedir.

Dua ile

Narsu.
bu arasa suyu cok severım :)

5 Şubat 2009 17:20  

Yorum Gönder