29 Kasım 2008

Zâten yoktum.. bundan sonra da olmasam, ne çıkar !

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

varlığın yoklukla kesişmesi nedir bilir misin?
varken yok olmak, yokken varlığına sığınmak,
sen hiç olmadığını sanırsın; halbuki hep varsındır,
ya da var olduğunu sanırsın; aslında hiç olmamışsındır...
bilmem kaç bilinmeyenli bir denklem gibi bişey bu. ama şu bir kesin; eğer bir yerlerden birilerinin hayatına girdiyseniz; zaten yoktum diyemezsiniz. zaten yoktum diyebiliyorsanız varlığınızı sorgulamanın da bir anlamı yok /gibi geldi bana.
sevgiyle kalınız
KeleBeK...

1 Aralık 2008 19:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

13 Gün Sonra :)

@ KeLeBeK

Aslına bakarsanız, varlık yokluk konusunu sizin kadar karmaşık bulmuyorum :)

Hem.. bu kadar içinden bir çıkmaz hâlini nasıl alabildi bu varlık yokluk konusu, bunu da anlayamadım inanın.

Benim için o kadar basit ki. Meselâ: "Düşünüyorum, o halde varım". diyebiliyorum. Ya da, diyebiliyorum ki: Yoktum ! Sonradan oldum :)

Bir yanlışım varsa, uyarın lütfen. Hayat o kadar basit ki, iki nokta arasında her şey. Yaşam, ve ölüm. Bu iki nokta arasındaki en kısa mesafe de bir doğru :)

Belki, hayatı karmaşıklaştıran bizleriz ki; onu, içinden çıkılmaz bir hâle sokuyoruz. Basit düşünelim, ve o doğru yolu görmeye çalışalım efendim.

Geçmiş için üzülmeye değmiyor, gelecekse henüz gelmedi. Madem öyle, bugünün kıymetini bilelim.. ve şükredenlerden olalım inşâ Allah.

Artı Bir
K. Mızrak

14 Aralık 2008 14:20  

Yorum Gönder