29 Kasım 2008

Biliyorum

Biliyorum ki, eğer her şey senin istediğin gibi olsaydı: Dünya daha güzel olurdu. Buna eminim. Öyle eminim ki, her sözüne inanıyorum. Sen, onlardan farklısın. Sen, farklısın. Buna, onlar inanmıyor olabilir. Zâten, senin böyle bir derdin de yok.

Biliyorum, tek derdin, onlardan ayrı bir safta durabilmek. Çünkü, senin istediklerinle, onların istedikleri örtüşmüyor. Sen, güzelliği istiyorsun. Ama, onlar, güzelliğin ne olduğunu dahi bilmiyorlar.

Onlar, çirkinliği yol tutmuşlar. Şuûrları kirlenmiş, yürekleri kararmış. Senin kalbinse, onların düştüğü zelîl duruma düşmekten korkuyor. Korkuyorsun. Susuyorsun. Bir vakte kadar da, susacaksın. Biliyorum. Zayıf olduğun için değil bunlar. Biliyorum. Sabrediyorsun.. .

M. Kâzım Mızrak

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

"iyiye ve güzele inan.. ama ve ama sadece inan.. söz veriyorum sana.. Neye inanıyorsan, onu yaşayacaksın!"

zm(zaman)

29 Kasım 2008 12:55  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ ZM

I remember these words, from somewhere :))

Just a Dream
Kazim Mizrak


[ Click ]

...

29 Kasım 2008 13:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

hatirlatmak için yazdım.. : )

Ruyalar da bir hakikattir.. Buyuk hakikatin O'nun c.c planinin bir parcasidir..

zm(zaman)

29 Kasım 2008 13:32  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ ZM

Hatırlamış oldum, sayenizde; memnuniyetle. O sayfaya bırakılan yorum ne kadar anlamlı geldi bana. Kim bırakmış ki..

Demiş ya: "İnandım, ve yaşıyorum."

* * *

Hepimiz, ayrı bir rüyâ 'yız. Ve.. zamanı geldiğinde, bitecek hepsi de. Bunu bilmeli.

Ben, biliyorum. Ve, bundan dolayı, bir çocuk gibi, tahammülsüz değilim, kaybedilen rüyâların ardı sıra.

30 Kasım 2008 15:39  

Yorum Gönder