8 Ekim 2008

Suskunluğum

~ Niçin susuyorsun ?
~ Konuşmam için bir sebep, yok ki..

6 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

sus öyleyse.. konuşmana sebebiyet bulana kadar sus. başara bilecekmisin.

8 Ekim 2008 23:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Benim başarmak gibi bir azmim de yok Adsız, bunu anlamış olman lâzım ?

Bu kıstas, bizi yöneten dünyanın bir ölçü birimidir sadece.

Nedir ki başarı; çok para sahibi olmak mı ? Ev, araba sahibi olmak mı ? Ünlü birisi mi olmak lâzım başarılı olmak için ?

Başarmak gibi bir gaye edinmedim, susmayı; konuşursam, kendimi başarısız hissetmeyeceğim inan..

-:- -:- -:-

Görünen o ki, siz de susmak istemişsiniz de, susamamışsınız (?)

-:- -:- -:-

Bu yazımızı da, diğer yazıların genelinde olduğu gibi, empati tekniği ile yazdım. Yâni, sizi (sizleri) anlatıyorum (!)

Kendiniz yazmış gibi okursanız, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

-:- -:- -:-

Kimi insanlar, küsüyor yaşamaya. Susuyorlar. Bu durumu, yetmişine gelip; pencere köşelerinden dünyayı seyreden yaşlı insanlarda gözlemliyoruz.

Onlar için hayat bitmiş gibidir âdeta. Henüz hayatının baharında olanlara ne oluyor peki..

Nedir bu arabesk yaşam (?)

-:- -:- -:-

Sebepler tükenmez, Allah 'ın ilmi; okyanuslar mürekkep olsa yazmakla bitmez.

Yâ sabr, demeli (!)

Bir kapı kapanırken, başka bir kapı açılır.. bilmeli (!)

Madrup K. Mızrak

-:- -:- -:-

Ps. Konu ile ilgili, bazı sözler.

Söz gümüş ise, sükût altındır.

Biliyorsan konuş âlim sansınlar; bilmiyorsan sus, adam sansınlar.

İnsanlar.. kıyafetleriyle ağırlanırlar, düşünceleriyle uğurlanırlar.

Ve, sair.

9 Ekim 2008 18:42  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben de bunu bildiğimden yazdım .
sen susamazsın.
biz susamayız.
muhakkak bir sebet buluruz,gibi geldi bana.
suskunluğumuz kısadır hep.

dimi?

9 Ekim 2008 19:14  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Buluruz, Adsız.

İnsan, sebepsiz yaşayamaz zâten.. sebepleri olmalı, yaşayabilmek için. Yoksa; her şey boş, ve manasız görünür. Sonra da, yaşamına kasteder.

Bu noktaya gelmemek için, sebepler bulmalıyız.

11 Ekim 2008 14:22  
Blogger Vav dedi ki...

yandım

yaktı beni eylül güneşi

savruldum hazanlara

çıkmaz bir pasajda tıkandı ruhum

sona erdi zaaflar parodisi

perde kapandı

yani kepenk

her yer karanlık

diz boyu balçık

ve tek ışık hakikat

11 Ekim 2008 20:21  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Vav

Bu yazının alıntı olup olmadığını söylermisiniz (?)

Siz söylemez iseniz, size ait olduğunu düşünmek durumunda kalacağız.

Peki, siz kimsiniz (?)

* * *

Ps.

Bloğumuzda, alıntı yazılar kaynak belirtilmeden yayınlanamaz.

Sizden, bu prensibimize karşı mümkün mertebe anlayış bekliyorum.

12 Ekim 2008 11:11  

Yorum Gönder