20 Temmuz 2008

Ene

Ene

7 Yorum:

Blogger deepness dedi ki...

ürkütücü olduğu kadar huzurlu görünüyor. insan hiç derinlerden yüzeye çıkmak istemiyor nerdeyse.

20 Temmuz 2008 17:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Deepness

Ben de kalkmak üzereydim. Bu resimin hikayesi şurada başlıyor; sonra burada bitiyor.

Resimi.. Debra'nın bloğunda gördüm; ve kendimi gördüm resimde.. .

Kesif bir yalnızlık, küskünlük. Her yöne kapıların kapatılması, sessizlik.. ve, isyan.

* * *

"ürkütücü olduğu kadar huzurlu görünüyor. insan hiç derinlerden yüzeye çıkmak istemiyor nerdeyse."

Çok güzel bir tahlil.. anlamlandıramadığım; resime bakıp bakıp; ne var bu resimde beni kendine çeken, dediğimde:

Bu yorum..

çok güzel!

* * *

Evet..

ürkütücü, ama; yalnızlığın verdiği bir huzur var.

Lâkin, baksana; bu çizgi insanın boynu bükük duruyor.

(Senin de söylediğin gibi; hiç bi yere gitmek istemiyor gibi.)

Mutlu değil..

belki de, mutsuz olduğu yerden kaçıp; bu karanlık mâbede sığınmıştır.

..ve; yorgundur, bıkkındır.

* * *

PS.

Ene,
Arapça'da
ben
demekmiş.

20 Temmuz 2008 17:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

Ben bu resmi çook sevdim yâ hû :o)

24 Temmuz 2008 18:03  
Anonymous Adsız dedi ki...

Doğum Günü 'm

22 Şubat günü, sessiz bir şekilde doğum günü 'mü kutladım. İyi ki doğmuşum, iyi ki varmışım dedim :) Kardeşlerimi aradım.. . aranmayı beklemeden. Mutluluğu(mu) paylaşmak istediğim kimseler oldu; illâ, onlar beni arasın demeyi bile düşünmeden.

Aklımı Seveyim
Kâzım Mızrak



Efendim dogum gününüzde siz böyle yazmistiniz bu bakis acisi o kadar cok hosuma gitmistiki dedim neden olmasin neden mutlulugu(muz) paylasilmasin, degilmi ama.
Gecen yillardada ben dogmusum 25.07. :)))

25 Temmuz 2008 13:06  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül-i Ahsen

Blogda..

cevaplanmamış bir yorumunuz var mı acaba ?

Takvim yapraklarını karıştırır oldum :) gecemi, gündüzümü şaşırdım :o) eğer, bir yerlerde cevaplanmamış bir yorum var ise, lütfen beni haberdar ediniz :P

Yoksa...

öyle kolay kolay cevaplayacak gibi değilim :) Ben, yazmıştım.. ama; siz, hâlâ yazmadınız diye suâl edenler müstesna ;)

* * *

PS.

Bu meâlde.. size, yazdığım bir cevabın, hâlâ yanıtsız olduğunu görüyorum ?

Şuraya bakarsanız, ne demek istediğimi anlayacaksınızdır ;) vesselâm.

[ Şurası. ]

* * *

Doğum günü konusunda, sizi fevkalâde anlamış bulunmaktayım..

Sizler tarafından anlaşılmış olma huzûrunu yaşıyorum şuân, tas tamam; meseleyi idrak etmişsiniz, kanımca :))

Olay budur efendim.. .

* * *

Hâl böyleyken..

Mavi gezegenimize teşrifinizin bilmem kaçıncı sene-i devriyesini tebrik eder; sağlık, sıhhat, ve âfiyet dileriz :)

Mevlâ görelim neyler, neylerse güzel eyler.. sabrından hareketle; yaşama tefekkür dolu bir bakışla nazar edebilmeniz duâsındayım.

27 Temmuz 2008 15:57  
Anonymous Adsız dedi ki...

resimi sadeligi hosuma gitti, lakin dünyevi olan hicibiseye karsi boyun egmemek zorundayiz.. ben bugün yine anladimki, ALLAH'tan baska dost yok ve O'ndan baskasina egmem basimi..

cünkü bugün biryandan icimden sitem püskürmek geldi, isyan edesim geldi ama, diger yanimdanda hayatimda iyi giden seyleri düsündüm.. la havle dedim, ya Sabur dedim.. Sen sükürsüzlerden eyleme beni yaRabb dedim..

dua ile ..

8 Eylül 2008 21:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"resimi sadeligi hosuma gitti, lakin dünyevi olan hicibiseye karsi boyun egmemek zorundayiz.."

@ İlknur

İnce bir çizgi var; hiç bir şeyi önesememek ile, her şeyi önemsemek arasında.

Öyle düşünürüm.

Kıymeti olmayan bir şey için; konuşmanın, üzülmenin, savaşmanın anlamı yok ki.

Boyun eğiyor olmam, onu önemsediğimi göstermez. Onunla dalga geçiyorumdur hatta.

Buna ironi diyoruz..

Bunu anlayabilmek de, ileri derercede akıl ve zeka gerektiriyor olsa gerek.

Dediğim gibi, ince bir çizgi vardır.. yalan, ile gerçek arasında.

Artı Bir
Mızrak


* * *

"Sen sükürsüzlerden eyleme beni yaRabb dedim.."

Öyleyse: Durmak yok, yola devâm ! İlerle 'meli.. .

Ecmâin,

14 Eylül 2008 10:04  

Yorum Gönder