10 Nisan 2008

Mevsim, Kış Olsa da..

Kazım Mızrak
Kâzım Mızrak
Şubat 2008

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

Sen, küsme bahar 'a.

10 Nisan 2008 22:25  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

bir bahar akşamında rastladım size :)(:

11 Nisan 2008 01:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Kestane kebap, acele cevap :)

@ Melek

Bu yoruma mukabil.. şöyle bir cevap veriyorum efennim: Gamzede 'yim.. devâ bulmam. Her ne kadar bıraktığınız yorum ile posta başlığı ve benim bıraktığım yorum arasında bir bağlantı kuramadımsa da, bu yanıtım ile de bir bağlantı kurmanızı beklemiyorum ;) Barış Manço'nun Gamzede 'yim parçasını tekrar tekrar dinlememe vesile olduğunuz için de teşekkürlerimi sunarım, Melek hanım. Bu arada, sizi böyle neşeli görmek, bizleri de memnun ediyor 'dur.. hayat her ne kadar ızdıraplı olsa da, mevsimler kış 'a dönse de.. bizler, huzur ve mutluluk arayışımıza sırt çevirmeyi düşünmeyelim. Kış var diye, bahar mevsimine küsülmez; aksine.. özlem duyulur. Ben de bu düstur ile.. Mevlâma şükrediyor, yarına dair haddi hesabı olmayan bir mutluluk ümidiyle sebat ediyorum. Eğer.. duruşumla sizlere de biraz olsun bir kıvılcım misali esin kaynağı olabiliyorsam.. misyonumda, kendimi başarılı görebilirim. Burada bitirmeli yazıyı.. Kastamonu ellerine yola çıkmak üzereyim :) acizane.. kardeşlerimle, bir hafta sonu pikniği organizasyonuna iştirak edeceğim de :)

Bu arada.. Cum'a gününüzü tebrik ederim, mübârek olsun inşâ Allah.

Kâzım Mızrak

11 Nisan 2008 16:51  

Yorum Gönder