29 Şubat 2008

Koş Kâzım, Koş.

12 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

hazırlandığınız olimpiyatlarda, amatör alınıyor mu ?

semih

29 Şubat 2008 22:10  
Anonymous Adsız dedi ki...

eğer kabul edildiğsem. başınızın belası olacaklarını bile bile katlanabililermi bana.?

bende koşmak istiyorum ki, ama önce yürümeyi öğrenmeliyim. işin vahimliğini görüyorsunuz dimi.:(

1 Mart 2008 11:22  
Blogger cenkunal dedi ki...

Kazım kardeş,bu koşmaca nereye?

1 Mart 2008 14:32  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"hazırlandığınız olimpiyatlarda, amatör alınıyor mu ?"

@ Semih

Çok yaşa Semih, ben güldüm.. Allah da seni güldürsün :D

Olimpiyat müdürü şeysi ile ben konuşurum; size en önde bir sıra ayarlıyoruz 'dur hemen :) ama pes etmek yok, yarışı terk etmiyoruz (bu en önemli kural 'ımız).. Final 'i beraber göreceğiz ;)

[ Şu dinletiye ] kulak verelim, ve azimle koşalım, DURMAK YOK: YOLA DEVAM :)

Selamlar,

* * *

@ İsimsiz

Bak isimsiz.. isim yazmamışsın :) sana 26 Şubat 2007 'de bloğuma bırakılan [ şu yazıyı ] okumanı tavsiye ediyorum ;)

Hem.. şu üzüntü ikonu da neyin nesi oluyor ki :) JUST DO IT anlayışı ile, sadece yap ! düşünme.. .

En kötü durumda bile, en zor şartlarda bile yapacak bir şeyler var olmalı (?) bize düşen de, onu bulmak adına KOŞMAK :)

Görünen yaşamın, dünyanın iyi olduğunu mu düşünüyorsun, hayır: Öyle bir ümit bile yok !! Yaşam çirkef, insanlar iğrenç ! sakın, güzellikler ile karşılaşacağın ümidini besleme yüreğinde..

Acayip yara alırsın, tökezleyip düşersin, yürüyemeyecek durumda kalırsın :)

Bu bakımdan..

Bize dert keder olmaya sanki and içmişler tayfasıyla dalaşmaya olmaya hiç mi hiç gerek yok, vakit kaybetmeyelim aman ha!

Koşalım...

Bizi durdurmak isteyecek olan muhtelif baş belalarına takılıp kalmayalım.. İŞİMİZE BAKALIM !

Vakit az, ömür kısa..

EYVALLAH, bize dert keder olana; diyelim.. onlar, yolumuzda duran engeller misalidir, biz ise engeleri aşmak için koşan bir 'er Spor 'cu.

Düştüğün yerden kalk, bir adım at; koşmaya başlamak için, bir adım at.. sonra, ardına bakmadan, bir bekleyenin olduğunu tasavvur ederek ,koşmaya başla.

Sakın, durma!

Taa ki, ömür biter.. sen DUR 'URSUN ;)

Size de, illâ ki [ şu dinletiyi ] tavsiye ediyorum. Müzikteki çıkışı görün, önce hafif bir fısıltı ile başlıyor; sonra, dur durak bilmeden çıkıyor.

Bir yerde, artık; diyor ki: BU, BEN ' NİM BEN ;)

Size de böyle bir "Kendini ara, ve Bul." serüveni diliyorum efendim :)

Bu arada.. tarafımca, kabul edildiniz ;) başkaları ise beni ilgilendirmiyor.. siz de, sizi kabul etmeyenleri muhâtab almazsınız olur biter :P

De mi ama :))

.:.: Dipnot :.:.

Parça hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum. Benim yorumuma atıfda bulunarak neler düşündüğünüz merakındayım 'dır ;)

Bak.. parça hafif bir ton ile son buluyor, diyor ki orada; ben beni (Kâinatın Efendisini) buldum, artık sükûnete eriyorum. Şimdi, mutluyum.

Ya sence ?


* * *

@ Cenk Ünal

Blogların efsane yazarı sayın Ünal, hoş geldiniz efendim.. sefâlar getirdiniz :)

Bloglarda böylesi sorularınızı hatırlayıp, tebessüm ediyorum :)

İnsanı düşündüren, tefekküre salan bu tarz sorularınızdan hep hoşnut kaldım.

Hem bir arayış, anlama çabası muhtevâ ediyorlar; hem de muhatabını kendi iç âleminde bir yolculuğa sürüklüyorlar.

İşte (asıl)keyif aldığım tarafı da bu, sorular 'ınızın :)

Böyle bir tahlilden sonra cevaba gelelim.

Şöyle bir mahiyeti var koşuyor oluşumun:

Beni sarıp sarmalayan ısdıraplarlar kaçıp kurutulmak: Mâzî, ısdırap dolu.. hatâlarım, yanlışlarım, ağlayışlarım ve sair hüsranlar :)

Bunlara vedâ etmeli, geçmişe sünger çekmeli :o)

Aksi halde, dünü yaşamakla; yarını yaşayamaz bir hâle gelirim. Koşmak da ne oluyor, yürüyelim demeyin şimdi:

Koşmalıyım, çünkü, ne kadar çabuk uzaklaşırsam ehl-i küfürden; o kadar erken ulaşırım ehl-i kübraya :o)

Son tahlilde.. sizi gördüğüme de memnun olmuşumdur, vesselâm.

Saygılarımla,

2 Mart 2008 11:33  
Anonymous Adsız dedi ki...

isimsiz bendim özür..:(
yorumunuza cevap yazacağım şu an zamanım yok selamlar.
Semih

2 Mart 2008 12:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"isimsiz bendim özür..:("

@ Semih

. ..hadi bakalım :) öyle olsun ;) [ Şunu ] da dinleyelim, ama.

2 Mart 2008 12:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

üzüntü ikonu üzüldüğümden değil di üzülmesen dahi üzülüyor gibi yapmanın menfaatini kavramış olmamdandı:)

en kötü şeyde dahi yapılacak bir şeylerin olmadığını zanettiğimiz an yok olunan andır.
varsak eğer bir şeylerin halen var olduğunu bimemizdendir.

görünen yaşam ve insanlar hakında aynı fikirde değilim, her ne kadar dediğiniz gibi, bulmada zorlansamda.
dünyanın her alanına varamıyacağım ve tüm insanlığa ulaşamadığım için de, öyle bir düşünceyi kabul etmeme imkan yok ve hakkım da yok.
gayem insanlığın mükemmelini bulmak değil.
zaten mükemeliyet bir tek varlıkta var. O'nada ulaşmak imkansız denecek kadar çok zor.
bense benden iyisini arıyorum. bulduğum an en şanslı kişi kabul ediyor ve mutlu oluyorum.çok korktuğum, bana zarar verecek yanlızlıktan da kurluluyorum.

acayip yarlar aldım. tökezleğip düştüm.
o yaralara direncim yenik düşmedi ve hemen kalktım.
çok sağlam bir bünyeye sahip olmadığımın farkındayım.
umarım bu acziyetimin farkında olan mevlam, direncimin kaldırabileceği yaralarla karşılaştırır.
direncimin kaynağıda "vakit az ömür kısa EYVALLAH, bize dert keder olana" diye olan düşüncem"
o yüzdendirki tekrar yerden kalkıp yürümem. koşmaya çalışıyorum yürümeyi başarabilirsem desteklerden kurtulup. :)
yürümemdeki amaç bekleyenimin olmasıdır. umarım bir gün koşmayıda öğrenir, bir an önce varabilirim bekleyenime,
parçayı dinleyemedim. bugün ses sistemimde problemler oluştu. problemi haleder haletmez, yürümeyi bile zor beceren biri olarak,fikrimi belirtirim inşâAllah..:)
ayrıca " (Kâinatın Efendisini) " bulduğum an, muhakkak ki evet olacaktık... ama bunu kime sorsan buldum diyor. o tür bulmak değil tabii ki, benimkisi..
semih

2 Mart 2008 19:41  
Anonymous Adsız dedi ki...

gülmenize biraz olsun sebebiyet verebildiğsem ne ala..
maksadım da oydu. gayem sadece güldürmek değildi .talebimde samimiydim .. taleb de bulunmanın üslubu çok önemli değilmi..?
çoğu zaman talabde bulunurken usluptan kaybederiz, talep ne kadar hak olsada.."pes etmek yakışmaz bize" demek ne kadar samimi olur bilemem.
ama bu birazda, amator sporcuyu çalıştıran antrenöre (yani beni kabul eden) antrenore bağlı.
finali muhakkak bir gün göreceğiz de finalin sonucunu merak etmekteğim..

2 Mart 2008 20:02  
Anonymous Adsız dedi ki...

yine ismimi unutmuşum..:)
ayrıca parçada güzeldi diyemiyeceğim.

dinleme imkanım olmadı ama, molla googleden istedim sözlerini gönderdi. dertliydi sözleri bıraktım okumayı.
ardından şunu okudum.
http://www.turkudostlari.net/soz.asp?turku=5814
bakıver...

2 Mart 2008 20:59  
Anonymous Adsız dedi ki...

eh nihayet..
SEMİH

2 Mart 2008 21:01  
Anonymous Adsız dedi ki...

koşun efenim koşun :)

Allah önünüze çıkacak engelleri aşmayı kolay kılsın . :)

2 Mart 2008 22:47  
Blogger aeae dedi ki...

selamun aleyküm,ugramiyorsunuz,ugruyorsunuz görünmüyorsunuz(mu) ...?
yoruma deger bisey mi görmüyorsunuz selami cok mu görüyorsunuz...dedikten sonra gecmis dogumgününüzü kutlar,nice hayirla güzel yillar dilerim..o gün ve ertesi gün deger verdigim kimselerin dogum günleri idi,bundan dolayi,sizinkinide unutmam artik :)

KOSARKEN: ne söylüyor sunuz ..?Böyle biseydi sanirim.Askere gitmedigim icin bilemicem :)


Ay Akşamdan Işığdır

Erzurum/Aşkale-Ali Atıcı-Muharrem Akkuş

Ay Aksamdan Işığdır Yaylalar Yaylalar,
Yüküm Şimşir Kaşıktır Diloy Diloy Yaylalar.
Komşu Gızını Zapt Eyle Yaylalar Yaylalar,
Bizim Oğlan Aşıktır Diloy Diloy Yaylalar.

Ay Aksamdan As Da Gel Yaylalar Yaylalar,
Cilba Yola Düs De Gel Diloy Diloy Yaylalar.
Eğer Anan Goymazsa Yaylalar Yaylalar,
Vicdana Danış Da Gel Diloy Diloy Yaylalar.

Ayın Öyünde Yıldız Yaylalar Yaylalar,
Nerden Gelirsen Baldız Diloy Diloy Yaylalar.
Sen Git De Ablan Gelsin Yaylalar Yaylalar,
Dura Miram Yalınız Diloy Diloy Yaylalar.

...

7 Mart 2008 12:14  

Yorum Gönder