20 Ocak 2008

Seviyor 'um; o hâlde, varım..

Nerde Kalmıştık,
Kâzım Mızrak :)

13 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

duam;yarabbim sana olan sevgisini sınırsız kıl. yaratıklarına olanı ise sınırlandır.böyle bir dua geldi içimden...her nedense. nasıl gidiyor vatani görev..?

melih

21 Ocak 2008 20:31  
Blogger Smart Learning Hub dedi ki...

Hos geldin, nerelerdesin?

24 Ocak 2008 05:49  
Anonymous Adsız dedi ki...

orta da kalmıstık,
hayatın
amacların
ölümün
tam ortasında...

eskiler buna tabırıne ne anlam gerek ıse ortak dırekte abı orta dırekte...
(cok mu ambıyane tabır oldu aceppp olsun ne yapayım... )

:)

saygılarımla,
Nar'su.

25 Ocak 2008 23:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Ankara 'nın
Güneşli
ama,
Soğuk
bir Cumartesi gününden
herkese selâm..

Melih, Compir, Nar'su.. sizler de, hoş gelmişsiniz.

Geçen hafta sonu, çarşı iznimdeydim; bloğuma böyle bir yazı gönderdim o günkü ruh hâlimle.

Bugün de, yine başka bir çarşı iznimle beraber Kızılay 'yı mesken tuttum.

Bir vesile, sizleri gördüğüme sevindim. Ziyaretiniz için teşekkürlerimi kabul ediniz inşâ Allah.. .

Meşhur.. "Düşünüyorum, o hâlde varım.." sözünü; "Seviyorum" diye değiştirdim :)

Hayatı seviyorum,
yaşamayı seviyorum..
sevmeyi, seviyorum;

Ve, sevdikçe güzelleşiyor;
baktığım her çirkinlik.

Ben, sevmeye mahkumum; ki,
güzelliğe muhtacım..

çünkü :o)

İşte Böyle
Kâzım Mızrak

26 Ocak 2008 14:49  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

(-_-)

31 Ocak 2008 00:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar...

Kazım bu haftasonu carsiya cikamadigi icin ne yazik ki gelip yeni yazilarini yazamayacak...

Sebebi istirahatli olmasından kaynaklanıyor. Grip bazen insanı sitesinden edebiliyor. Ama sağlığı şu anda gayet yerinde.

Merak edenlere duyurulur...

2 Şubat 2008 12:03  
Anonymous Adsız dedi ki...

öncelikle geçmiş osun:))uzun zamandır benimde vaktim olmadığından görüşemiyorduk pek:))malum,çalışna kişiler için bazen klavyede biryerlere tıklamak bile fazlasıyle zaman kaybı oluyor:)))hazır buguünlerde vaktim varken şöyle bir blog ziyaretlerine çıkayım dedim:))bu arada bu konuda size katılıyorum;sevmedikten sonra varolmanın bir anlamı kalmıyor ve sevmeden de sevilmiyor:))kendinize iyi bakın..bir sonraki yazınızı merakla bekliyorum:)

4 Şubat 2008 10:17  
Blogger aeae dedi ki...

hersey sevmekle basliyor dogru ya

5 Şubat 2008 16:52  
Anonymous Adsız dedi ki...

Allah(c.c.) şifa versin.

narsu.

5 Şubat 2008 17:57  
Anonymous Adsız dedi ki...

Allah(c.c.) şifa versin.

narsu.

5 Şubat 2008 17:57  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

Âmin ...

5 Şubat 2008 22:21  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

Âmin ...

5 Şubat 2008 22:21  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

Affınıza sığınarak, buraya bırakılan yorumlara mukabelede bulunmayı süresiz tehir ediyorum.

Melih, Compir, Nar'su, Melek, Divane Abd, Gülruh, ve Rainlist..

Sevmekten asla vazgeçmeyin; karşınıza engeller çıksa bile ! ya o engeli aşın, ya da yönünüzü değiştirin.

Fakat, vazgeçmeyin.. aksi hâlde, sizlerin de işaret ettiği üzere yaşamın bir anlamı kalmıyor.

Nerde Kalmıştık derken, aslında böyle bir duygu düşünce içindeydim.

Pes etmiyorum, mücadele ediyorum; seviyorum.. sevmekten de vazgeçmeyeceğim inşâ Allah; küsmeyeceğim yaşama.

9 Şubat 2008 13:04  

Yorum Gönder