6 Ekim 2007

Father & Son - Cat Stevens

22 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# The way

Certainly.. everyone have to go somewhere, that is an obligation of course; in this case.. the thing, which is most important is; where we are going to.. . Because, when we arrive at the end of road; we want, to come on.. whatever we wanted, before.

K. Mizrak

6 Ekim 2007 09:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

That's true.In my opinion, while life process ,the thing, which is most important is evaliution.
esin

6 Ekim 2007 11:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"That's true. In my opinion, while life process, the thing, which is most important is evolution."

@ Esin

I would like to say; you must know, and forever believe that.. I were so happy to see here with your comments. My lovely regards, to you.

Thank's.. .

Post script,

Evolution is known
as Tekâmül, in Turkish..
isn't it ?

6 Ekim 2007 23:33  
Anonymous Adsız dedi ki...

I mean selfcontrol in deed.

benim sözlük böyle diyor. nedir bu sözlükten çektiğim. bakın yine beni yarı yolda bıraktı işte:)

asıl ben teşekkür ederim..
esin

7 Ekim 2007 00:01  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"I mean selfcontrol in deed."

@ Esin

İnsanın kendi geleceğine dair, doğru adımları atması konusunu işlemişiz gibi bir bakıma; doğal olarak böyle bir yorum getirmeniz olağan diye düşündüm.

Yabancı dilim o kadar iyi değildir.. ben de sözlüklere bakınıyorum, gramer bilgim de zayıf.. yine de böylesi, şaşırtabiliyorum kendimi :)

Sanırım ciddi denilebilecek bir düzeyde güvensizlik problemim var benim, hakkımı edâ edemiyorum. Olsun.. bunu kabullenmişim ya, dert değil.

Buradaki yorumu yazıyorken.. sizin İngilizce bir yorum bırakacağınız tahmininde bulundum; tahmin etmekten ziyade, bekledim. Beni yanıltmadınız, doğrusu.

Sağolun,

7 Ekim 2007 04:10  
Anonymous Adsız dedi ki...

When i read the Esin's comment,actually i did not get what she means by evolution till i saw your comment.Because i could not figure out the meaning of this word as "tekamul" but as "evrim"

and you said the most important thing is where you go.i agree but how you go is also important isn't it?

unfortunatelly i see some people who do not know that they have to go somewhere and i wonder if they have an aim in life or not.

i look for the answer of the question "can i do smt to make those people notice that they should have an aim in their life?"

i can list hundreds of questions.it will be better if i finish here :)

13 Ekim 2007 19:38  
Anonymous Adsız dedi ki...

isimsize

yoksa iyiliği
emredip, kötülüğü nehyetmek gibi bir şiarınız mı var ?...:)

cık cık cık..

başınıza dert açtınız.. artık dokuz değil de, doksan köyden atıldınız sayın şimdiden kendinizi..:)
esin

23 Ekim 2007 23:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

bazan işi espriye dökerek,
ciddi konuların içerisinde, boğulmamak ve yaşamak için, arasıra su yüzüne çıkıp, nefes almak lazım

Allah(cc) yardımcınız olsun.ayağınızı sabit tutsun.. sevdiklerinin duaları sizlerle olsun inş..

esin

23 Ekim 2007 23:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Allah(cc) yardımcınız olsun. ayağınızı sabit tutsun.. sevdiklerinin duaları sizlerle olsun inş.."

@ Esin

Duânızdan nasibimize düşene talibiz 'dir efendim.. sağolun 'uz

Bi ismi Allah

* * *

- Ara sıra su yüzüne çıkıp nefes almak lâzım demişsiniz ya, çok güzel bir örneklemede bulunmuşsunuz; kıymetki bir tavsiye olarak kabul ediyorum..

* * *

- Düşündüm de.. kimi zaman; bizlerin de, doğru söyleyenleri köyden kovduğu oluyordur değil mi :))

* * *

.:.: Dipnot :.:.

İsimsiz diye muhatab aldığınız kişinin kim olduğunu bilmemekle beraber.. ben, yorumlarınızı biraz üzerime alınmış gibi durmuşum gibi.

Eğer.. bir gün, İsimsiz çıka gelirse, o da ayrı cevaplar artık :o)

24 Ekim 2007 17:57  
Anonymous Adsız dedi ki...

pardon ya bu isimsiz benim yani hayal111 :)
nasil olduysa unutmusum ismimi yazmayi

hayal111

25 Ekim 2007 15:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"nasil olduysa unutmusum ismimi yazmayi"

@ Hayal111

Teşekkür ederim Hayâl111, geri bildirim 'de bulunduğunuz için.. nezâketiniz olarak kabul ediyorum.

25 Ekim 2007 19:52  
Anonymous Adsız dedi ki...

birsey degil efendim
nezaket ve saygimizin geregi...
daha onceden isim yazmadiklari icin firca yiyen arkadaslari hatirladim da:)
hayirli gunler
hayal111

31 Ekim 2007 09:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"birsey degil efendim
nezaket ve saygimizin geregi...
daha onceden isim yazmadiklari icin firca yiyen arkadaslari hatirladim da"


@ Hayal111

Haksız mıyım ama :))

Bakın 'ız..

Gördüğünüz üzere, karışıklık 'lar olabiliyormuş değil mi ;)

31 Ekim 2007 17:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

biliyorum karisikliklar oldugunu.
ben bu hatayi bir kere daha yapmistim :)ve yine ingilizce yazdigim bir yorumun sonuna ismimi yazmayi unutmustum :)

Esin hanim
"yoksa iyiliği
emredip, kötülüğü nehyetmek gibi bir şiarınız mı var ?...:)"

biliyorum basim belada :)

hayirli gunler

hayal111

1 Kasım 2007 08:12  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal111

Hatalar her zaman yapılır, yapılıyor. Bu.. pek önemli değil 'dir gerçekte; hatanın farkına varabiliyormuyuz, ve değişebiliyormuyuz.. .

İşte mühim olan da bu değil mi, aslında ;)

Başınızın belada olmasına şaşırdım, siz öğrencilerinizle beraber değilmisinizdi bakalım; onları yalnız bırakmayın, siz de yalnız kalmayın böylelikle :)

İnşâ Allah, tez zamanda refaha kavuşursunuz.. musibet bulutları da başınızdan bir bir uçup gider :o)

3 Kasım 2007 04:03  
Anonymous Adsız dedi ki...

@ Hayal111

daha onceden isim yazmadiklari icin firca yiyen arkadaslari hatirladim da:)
fırçayı biz yedik.. size gelince yumuşak bir tavırla, yaptığım yoruma, sizin yerinize cevap verme gereği bile duydu..

zaten ne olursa ilklere olur.. biri bir yanlış yapar. yanlışıyla yıllarca yargılanır. o yanlışı ardısıra yapanlarsa "olabilir, insanlık hali" diye hoş görülür. bu insanlarımızda, bir gelenek haline gelmiş bir durum " o zaman öyleydi şimdi farklı" denilen laflar çoğaldı..
not; duyrulur bir hata işleyeceğiniz vakit, biraz sabredin.. ilk olmayın. bırakın biri yapsın. ardından siz devam edin.. bu size zarardan çok yarar sağlar..:)

"biliyorum basim belada :)"

Allah(cc) yardımcınız olsun.

selam ve duayla..
esin

5 Kasım 2007 22:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esin

Oops :) siz kimi kaynatıyorsunuz bakalım :P

.:.: Dip Not :.:.

Yazınızı faydalı görüyorum efendim, beğendim.. sizinle hem fikirim; kanımca, akılcı bir sentezde bulunmuşsunuz.

Teşekkürler ;)

6 Kasım 2007 20:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

kimseyi kaynatmiyoruz:)
Esin hanim demis ki"... bir hata işleyeceğiniz vakit..." genelde hatalari bilerek islemeyiz degil mi? yoksa isler miyiz? hmmmmm... aslinda bazen isleriz ama onlar hata degil gicikliktir :)

evet ogrencilerimle beraberim.kurban bayramina kadar da buralardayim ama sonra Turkiye ye donecegim ve orada yeni ogrencilerim olacak ins.

hayirli gunler efendim
gicik hayal111

13 Kasım 2007 14:15  
Anonymous Adsız dedi ki...

emin olun kimseyi kaynatma gibi bir becerim yok.. o konuda beceriksiziz. kendimizi kaynatmada, becerimizi geliştirme çabasındayız..onuda becerebilirsek tabi..



" genelde hatalari bilerek islemeyiz"

değilde, artık genelde hataları bilerek işliyoruz desek, daha doğru olacak..

bilerek işlediğimiz okadar çok hatalarımız var ki, o sizin gıcıklık dediğiniz hatalar yanında sıfır kalır..O ona bile müsade etmezken, biz ne hatalar işliyoruz değilmi..? :(

birde merakımı mazur görün.. şu an hangi ülkedesiniz merak ettim...öğreticiye ihtiyacı olan öğrencilerimiz var olmakta. o yüzden bu merakım..

duayla...
esin

13 Kasım 2007 16:56  
Anonymous Adsız dedi ki...

haklisiniz. sizin bahsettiginiz hatalar acisindan olaya bakmistim.ama yasarken bazi meselelerde gosterdigimiz hassasiyetsizlik de hata aslinda.

suan Irak tayim.Erbil de.ama dedigim gibi alti yillik yurtdisi ruyasi artik bitiyor :(
vardir bir hayir deyip kadere teslim olmayi daha uygun buluyoruz

14 Kasım 2007 10:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal 111

"kimseyi kaynatmiyoruz :)

Ben de öyle düşünmüştüm zâten ;)

* * *

"ama onlar hata degil gicikliktir"

Bilerek hatâ işlemeyiz, bu kötülere mahsûs olsa gerek.. iyiler, zaman zaman gıcıklaşabilir tabiî; onların öyle bir hakkı var :P

* * *

"ve orada yeni ogrencilerim olacak"

Ümit ederim ki; hakkınızda böylesi daha hayırlıdır.. âmin,

Allah'a ısmarladık..

19 Kasım 2007 15:26  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esin

"emin olun kimseyi kaynatma gibi bir becerim yok.. o konuda beceriksiziz. kendimizi kaynatmada, becerimizi geliştirme çabasındayız.. onu da becerebilirsek tabi.."

Kendinizi, böyle bir şey yazdığınız için üzmeyin lütfen.. benim için önemli değil; yâni hoş görü ile kabul ediyorum mukabelenizi.

Nükte yapıyor olduğumu anlamış olmalıydınız.. böylesi yargılandığınızı düşünürcesine savunmaya geçmenize gerek yoktu, şık olmamış ;)

Eğer ben sizi yanlış anlamışsam da.. konu hakkındaki izâhâtinize, ve bu bağlamdaki nezâketinize teşekkür ediyorum. Böylelikle; meseleyi, açıklığa kavuşturmuş olduğunuzu görüyoruz :)

Allah'a ısmarladık..

19 Kasım 2007 15:53  

Yorum Gönder