7 Mayıs 2007

Kur'an-ı Kerîm - Yûsuf Sûresi

Etiketler:

6 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Yûsuf Peygamber bir vakit haksızlığa uğramıştı da, zindana konulmuştu.. ve nihâyet, lâyık olduğu gibi ! iltifât görmüştü.

Kâzım Mızrak

10 Mayıs 2007 10:52  
Blogger Vuslat...:) dedi ki...

Evet Yusuf deyince hep aklıma güzellikler ve hayran oldugum sabrı gelir rabbimin rahmeti öyle geniştirki ikram sahibidir. yarattıgı mahluklar içinde haksızlıga ugrayanları mutlaka o rahmet denizinden ödüllendirir. Hz Yusufu nasıl o karanlık kuyulardan ve zindandan çıkardıgı gibi bizleride karanlıklardan aydınlıga çıkarır inşaallah.

10 Mayıs 2007 22:21  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Bizim inancımızda şöyle bir düstur vardır.. Allah yarattığı her mahlukun rızkını temin etmeye söz vermiştir. Bu düşünceyle, rızkımızın biteceğine yönelik kaygılarımızdan uzak durmaya bakabilmeliyiz.

Ölümler hep bir vesile ile, çok ve hak etmediğimiz bir rızık peşindeki tamahkâr davranışlarımız felaketimizi de hazırlıyor. Tevekkül ettiktikten sonra, Allah kerîmdir..

Eğer hakkımızda tayin edilen bir zindan ise, orası cennetimiz olsun.. böyle bir takdiri ilahi karşısında boynumu bükerim, sizleri bilmiyorum..

Bu sure benim için bir teselli olmuştu, kalbime ferahlık verdi.. duruldum, durgunlaştım bir nebze de olsa. Sonrası da, yâ nasip.. .

13 Mayıs 2007 02:55  
Blogger aeae dedi ki...

...Hak yerini bulur...

konuyuyla baglantili degil belki ama söyle bi yazi okumustum aynen kopyaliyorum bi bakima baglantili,paylasmak istedim.

Cenab-ı Hak Hz.Yakub'a sual eyledi...-Sana Yusuf'u niçin geri verdiğimi biliyor musun?

-''Bilmiyorum Ya Rabbi'' dedi Hz.Yakub

Ve Allah (cc) buyurdu...

ÇÜNKÜ SEN BÜTÜN ÜMİDİNİ BANA BAĞLADIN!
-----
Bloğun, son yazılarıdır.. farkındayım, savruk yazıyorum.. belki, bundan sonra da yazmam.

28 Haziran 2007


tarih ve aciklamayi anlamadim...

8 Kasım 2007 15:38  
Blogger aeae dedi ki...

anladim galiba,yeni yazilariniz eski paylasimlariniz bunlar...Tarihe bakmamistim.

8 Kasım 2007 15:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ GülRuh

ÇÜNKÜ SEN BÜTÜN ÜMİDİNİ BANA BAĞLADIN!

Mânâ 'yı anlamış bulunmaktayım diye düşünüyorum.. paylaştığınız için teşekkür ederim efendim.

Daha önce bu kıssadan hisseyi dinlememiştim, iyi ki yazmış 'sınız.. tefekkür arayan zihinlere faydalı görüyorum.

* * *

tarih ve aciklamayi anlamadim...

Bu konuda.. bloğunuza, durumu izah eden bir yazı yazmıştım; mevzûyu tekrar etmiş olmayalım.

Özde.. o günler, blog yazma işine son vermem gereken günlerdi. Sonra, bir süre için devâm etti, ve 28 Ekim '07 tarihinde son buldu.

* * *

anladim galiba,yeni yazilariniz eski paylasimlariniz bunlar...

Bu tespitinize karşı şefkat ile nazar ettim :) cevabımızla beraber, siz de durumun bahsettiğiniz gibi olmadığını farketmişsinizdir artık ;)

16 Kasım 2007 01:27  

Yorum Gönder