29 Nisan 2007

Ukbâ

Cennet ucuz değil.. Cehennem dâhi lüzumsuz değil.

Bediüzzaman

6 Yorum:

Blogger gaykedi dedi ki...

Mızrak Bey, türban konusunda ki kişisel fikirlerim hakkında blogumda bir şeyler karaladım, aklı başında dindar arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum...(aklı başında olmayanlardan kastım, izah ve ikna yerine küfür hakaret edenlerle, felsefe ve içerikten yoksun boş laflarla sadece din propagandası yapanlardır)

"gaykedi"

29 Nisan 2007 23:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Günaydın :)

Aslında düşüncene katılmamak içten bile değil.. küfredmekle sadece ve sadece karşımızdakine bir değer atfediyoruz.

Öfke, üzüntü, dert, keder, kaynağı görmezden gelinse.. huzur duyacağız 'dır muhtemelen. Şu bir kaç günde cereyan eden lüzumsuzluklar misâli.. .

Ben şimdi bu adamlara küfretsem.. kendimi yormuş olurum, de mi ama. Bu sebeple de.. su akar yolunu bulur, yâ sabr diyorum.

Konu ile ilgileneceğim, plana alıyorum efendim.

Şu sayfasda 'ymış :)

30 Nisan 2007 09:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

bulundugum mekanda olma sebebimi unuttugum su zamanlarda, bildigimiz halde yine duymamiz gereken sozlerden biriydi galiba....tsk ederiz hatirlattiginiz icin.
hayal111

30 Nisan 2007 13:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal 111

Bloğuma hoşgeldiniz kardeşim..

Sizin için acizâne duâ ediyorum, inşâ Allah hayr yoluna vesile olanlar ile hem dem olursunuz, kalbiniz onların muhabbeti ile bereketlenir, ve ilahi aşkın sevginin lezzetine huzuruna erişirsiniz kavuşursunuz.

Es selâmu aleykum,

Buralarda bir kusurumuzu, yanlışımızı, eksiğimizi görürseniz bize uyarıda bulunun lütfen.. noksanımızı hatırlatın.

1 Mayıs 2007 03:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

hosbulduk efendim
tsk ederim nazik karsilamaniz ve dualariniz icin...
dualar karsilikli ins.
Erbil'den selam tum dostlara
hayal111

1 Mayıs 2007 18:49  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ selâmınızı, acizâne kabul ediyoruz muhterem kardeşim.. âleyna, ve aleykum selâm.. .

1 Mayıs 2007 21:59  

Yorum Gönder