26 Aralık 2006

Hans Zimmer - Chevaliers de Sangreal

Etiketler:

3 Yorum:

Blogger cenkunal dedi ki...

Bu tarz müzikler çok hoşuma gidiyor.
Ama eskilerde daha çok dinlerdim.
Hatta ders çalışırken böyle müzikler eşliğinde çalışırdım.

28 Aralık 2006 20:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

Yanni de güzeldir..
New age tarzdan hoşlananlar için tavsiye ederim..

saygılarımla

29 Aralık 2006 11:08  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Cenk Ünal

Hoşgeldiniz Cenk abi, şükür kavuşturana :o) Beğenmenize sevindim :)

Bu müzik "Da Vinci Şifresi" filminin müziği :)

Bir kaç gün önce izlemiştim, çok beğendim, dikkatli seyredildiğinde senaryoda göze batan bazı hatalar var gibi duruyor olsa da!

Netice itibariyle, izlenilebilecek bir yapım diyebilirim..

- & -

@ Ece

Tavsiye için teşekkür ederiz efendim, sağolunuz.. Kitaro'yu da söylemeden geçmeyelim ama :)

31 Aralık 2006 18:35  

Yorum Gönder