24 Aralık 2006

Ölüm Korkusu'na Dair

Bu günlerde öyle mutluyum ki, öyle huzûrluyum ki, öyle neşeliyim ki anlatamam. Böyle kalbim pır pır atıyor, ayaklarım yerden kesilmiş sanki bulutların üzerinde uçuyorum. Şiirler okumak, türküler söylemek istiyorum.. Koşmak, hoplayıp zıplamak, çimenlerin üzerinde çılgınca yuvarlanmak istiyorum.. Hikmet-i ilahisi ne ola ki acep :) Mutlu mu mutluyum, sevinç doluyum, huzûrluyum, neşeliyim.. Yüzümden güler yüz, sözlerimden şefkat umut eksik olmuyor. Seviyorum, hem de çok. Sevmeyi ve sevilmeyi seviyorum, hem de pek çok.. Nereye kadar sürecek ama, bilmiyorum..

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Allah mutluluğunuzu dâim kılsın:)
Sevdiğinizle birlikte güzel bir hayat nasip etsin(amin)

saygılarımla

24 Aralık 2006 22:34  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Allah râzı olsun efendim, inşâallah, ecmâin.. Duâ, duâdır.. Kıysından köşesinden tutanabiliyorsak, ne güzel...

25 Aralık 2006 07:43  
Blogger suveyda dedi ki...

ALLAH daim etsin Kazım bey.
hayrola, ne ola ki?
mutluluklar paylaştıkça artarmış, paylaşında artsın.

25 Aralık 2006 10:49  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Süveydâ

Âmin diyelim Süveydâ kardeş :) yarın ola hayr'ola.. Allah râzı olsun, çok sevindim böyle iyi dilek ve duâlar ile karşılaşınca..

***

.:.: Dip Not :.:.

Ece ve Süveydâ yazıyı algıda seçicilik ilkesine göre okumuşlar sanırım, ölüm korkusunu işlemiştim ben :)

Dünyevi anlamda ne kadar sevsek de, bir yere kadar, sonrası kaçınılmaz ayrılık
:o)

Öyleyse fanî olan sevgimizi, bakî kılmak için; sonsuz bir varlığa aşık olmalıyız diye düşünüyorum.. Şimdi mesele daha bir anlaşılır olmuşur inşâallah :)

***

Blog yazarlarından İnsan, bloğunda bu konuyu çok güzel bir şekilde işlemiş.

Oraya, konu hakkında ayrıntılı bir şekilde duygu ve düşüncelerimi yazdım.

Hızlı bir okuma ile konuyu irdeleyebilir, inceleyebilir, analiz edebilir, araştırabilir, gözden geçirebilirsiniz :D

[ Aşk Analizi Denemesi ]

Haa, bu arada, sayfada harika bir şiir de bekliyor sizi. Ben okudum, tek kelime ile fevkalade buldum :)

Dünyada yaşanan aşk, edep ile ancak bu kadar güzel bir şekilde anlatılabilir, ve eleştirilebilirdi :o)

Sevgiyle,

25 Aralık 2006 19:06  

Yorum Gönder