22 Aralık 2006

But, I'm nobody.

[Atıf]

5 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Who said?
How could you know?

22 Aralık 2006 19:04  
Anonymous Adsız dedi ki...

Nobody is perfect!

:)

saygılar

22 Aralık 2006 23:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Anonymous

Efendim bizim yazımız Sayın Ece ile ilgiliydi, kendisi şurada yazıyor.

Bu durumun anlaşılmış olmasıyla beraber, ben niye posta içeriğinde "hiç kimse, değilim." dedim konusu da anlaşılıyor.

Sayın Ece "hiç kimse, mükemmel değildir." demiş ya, işte O'nun bu sözüne eleştiride bulunuyordum ince bir mizah ile..

Yani aslında ben hiç kimseyim, ve fakat maalesef mükemmel değilim :o)

- & -

@ Sayın Ece

Hoşgeldiniz. Teşekkür ederim ki, konuya açıklık getirmişsiniz. Şimdi, tüm cümleyi beraber görelim..

Nobody is perfect,
But I'm nobody!


Böylelikle meselenin iç yüzü de, yukarıda anlattığım üzere açıklığa kavuşmuş oldu, veya olmuştur sanırım :)

23 Aralık 2006 12:03  
Anonymous Adsız dedi ki...

just couldn't understanding

23 Aralık 2006 14:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"just couldn't understanding"

@ Anonymous

Keşke Türkçe yazsaydınız, ben de sizi tam olarak anlayamadım :( yani neyi anlayamadığınızı.

Ya da boşverin gitsin, pek anlaşılması gereken bir durum da yok zaten :) ortada bir paradoks var, hiç kimse anlayamaz :o)

Sevgiye kalın,

23 Aralık 2006 23:19  

Yorum Gönder