15 Aralık 2006

Gülümsemekten Asla Vazgeçme. Sen, Buna Değersin !

6 Yorum:

Blogger suveyda dedi ki...

kesinlikle, kesinlikle, kesinlikle...

hayırlı cumalar

15 Aralık 2006 10:16  
Anonymous Adsız dedi ki...

NE KADAR GÜZEL.
BİR İNSANA DEYER VERMEK.
O İNSANIN GÜLÜMSEMESİĞLE MUTLU OLMAK.
OYSA ARTIK İNSANLAR BUNU KAYBETMİŞ. DURUMDA.
GÜLMESİNİ DEĞİL GÜLÜMSEMESİNİ BİLE ÇEKEMEZ HALE GELMİŞ .
HAYIRLI CUMALAR

15 Aralık 2006 10:59  
Blogger cenkunal dedi ki...

Kahkaha şeklinde olmamak kaydıyla gülümsemek-sizin de belirttiğiniz gibi-;diğer deyişle tebessüm etmek sadaka yerine geçebilecek bir güzelliktir.

16 Aralık 2006 13:42  
Anonymous Adsız dedi ki...

acaba gülümsemeyi hak edecek kadar olan değeri kendimize dönüp baktığımzızda bulabiliyormuyuz, bulabiliyorsakne mutlu bize.o zaman gülümseyelim,biz buna değeriz

16 Aralık 2006 15:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

"acaba gülümsemeyi hak edecek kadar olan değeri kendimize dönüp baktığımzızda bulabiliyormuyuz,"


Ben bulamadım.
belki, gülümseyerek ufakta olsa,
bir katkı sağlıyabiliriz diye, gülümsemeliyiz hayata.

17 Aralık 2006 01:21  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...zeki insanlar gülebilirler ancak, diğerleri gülmezler. onlar da ilham gelmesini beklerler :)

***

bu şuna benziyor, problem çözümünde akılı öğrenciler üstündürler.

tembel denilen, zekasını kullanmayı geliştirememiş öğrenciler ise başarısız olurlar..

***

işte zeka şunu keşfediyor: yaa dostum, bak öleceleksin, beyaz kefenin de cebi yok hani diyorum, o halde somurtma gül, bari arkandan gül yüzlüydü desinler :o)

***

seni kendinden geçmiş bir halde gülerken görüp şaşıranlara ve kınayanlara da gül, öyle ironik olsun ki gülüşün, deli mi bu desinler :-O

***

Cenk bey de güzel söylemiş, kikir kikir ulu orta gülmek de olmaz ama.

ben buna kendi tabirimle zevzeklik diyorum, nereden aklımda kalmışsa..

yine de, insan yerine göre zevzeklik yapma hakkını kullanabilmelidir tabi ki ;)

18 Aralık 2006 00:11  

Yorum Gönder