4 Aralık 2006

Piyano & Keman Resitali - Farid Farjad

Etiketler:

50 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Güzel bir parça.Çalışmalarınızda başarılar dilerim

5 Aralık 2006 20:25  
Blogger cenkunal dedi ki...

Ferid Farjad'ı dinlemek beni ziyadesiyle mütessir ediyor.
Var mı böyle başka parçaları Kazım kardeş.Ben bulamadım biraz araştırdım ama.

5 Aralık 2006 22:21  
Blogger suveyda dedi ki...

Merhaba Kazım bey.
Farid Farjad'ı hiç duymamıştım,duymakta dinlemekte vesilenizle oldu.
baktım bi kaç yere iranlı imiş ve pek kolay bulunmuyormuş albümleri.
çok dinlendirici bir müziği var.

aslında itiraf etmek gerekirse piyano- keman resitali okuyunca mozart tarzı klasik bir müzik bekliyordum.Bu daha farklı ve daha hoş.
teşekkürler paylaştığınız için.

6 Aralık 2006 15:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...ve aleyküm selâm, saygı ve sevgilerimle sayın Anonim, Cenk abi, ve Süveydâ kardeş.

Süveydâ demişken, adınızı yanlış bir şekilde yazıyor gibisiniz sanki. "ü" ile başlayıp, inceltilmiş "a" ile biten Süveydâ kulağa daha hoş geliyor. Yine de en doğrusunu siz bilirsiniz, de mi ama..

İkinci albümünü çok güzelmiş Cenk abi, her biri seçme eser diyebilirim. Burdan buyrun efendim, beraber dinleyelim..

7 Aralık 2006 00:06  
Blogger Av. Ertuğrul Harman dedi ki...

sevdiğim biri sayesinde tanıştım. çok beğenerek dinliyorum.

şuradan dört albümünü indirebilirsiniz:
http://www.trforumlar.com/index.php?topic=13518.0;prev_next=next

20 Temmuz 2007 17:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sayfanızı Beğenerek takip ediyorum bu müzik ayrıca etkileyici sevgi saygılar..

23 Ağustos 2007 21:14  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

[ Piyano & Keman Resitali - Farid Farjad - Track 6 ]

3 Kasım 2007 02:52  
Anonymous Adsız dedi ki...

mükemmel bir müzik insanı geçmiş ve gelecekle buluşturuyor...teşekkürler.Yavuz abicim sanada senin sayende bu sayfaya ulaştım.

25 Kasım 2007 19:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

fevkiladenin fevkinde desem yeridir.

18 Aralık 2007 12:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

müthiş resital.Tavsiye ederim.

18 Aralık 2007 12:56  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bukadar güzel keman piyano resitali olamaz. Mükemmel . Teşekkürler Kazım Bey. Teşekkürler. Çok etkilendim.

9 Ocak 2008 17:49  
Anonymous Adsız dedi ki...

müzikle yakından ilgilenen biriyim ama bu kadar güzel ve içten çalanını duymadım.farid farjad harika. kulağa deil direk kalbe hitap ediyo. bütün parçaları aynı şekilde ve ayrı ayrı güzel. en basit ve en çok duyulan bi parçayı bile bi kezde farid farjad den dinlemek acayip büyük bi zenginlik bence.

24 Mayıs 2008 16:08  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Sayin misafirlerim..

Boyle guzel bir eseri sizlerle paylasmak istedim, istedim ki.. bu guzelligi herkes gorsun, bilsin.

Sizler ile dusuncelerim ayni yonde, ben de Farid Farjad ile beni tanistiran kimseye tesekkur ediyorum.

Saygilarimla,

24 Mayıs 2008 16:26  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben uzun zamandır farid farjad'ı dinliyorum keman çalış tarzımdada onu örnek alıyorum... böyle bir şahsiyetin dünyada fazla tanınmaması içler acısı doğrusu... bence dünya dünya olalı böyle virtüöz görmemiştir... SAYGILAR...

12 Haziran 2008 16:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"böyle bir şahsiyetin dünyada fazla tanınmaması içler acısı doğrusu..."

@ Bayram Aydın

Bayram bey, katılımınız için teşekkür ederim. Sayenizde teselli buldum, güzel düşüncelerinizle beraberim efendim.

Saygılarımla,

14 Haziran 2008 10:34  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sayın KAZIM MIZRAK ben Farid Farjad'ı uzun zamandır dinliyorum fakat bende tüm eserleri bulunmamakla beraber Türkiye'de albümlerini bulmakda zor bu konuda bana yardımcı olursanız sizlere çok minnettar kalacağım şimdiden ilginize teşekkür ederim...

5 Temmuz 2008 15:30  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Bayram Aydın

Bayram bey, bu konuda affınızı talep edeceğim :) beklentinizi karşılayabilecek imkana sahip olmadığımı, izlinizle söylemek isterim.

Saygılarımla,

5 Temmuz 2008 17:38  
Anonymous Adsız dedi ki...

TEŞEKKÜRLER SAYIN KAZIM BEY BANA KARŞI GÖSTERDİĞİNİZ İLGİ VA ALAKA İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... SİZİNLE TANIŞMAYI GERÇEKTEN ÇOK İSTERİM... BU FIRSATI BANA VERECEĞİNİZDEN ŞÜPHEM YOK SELAMETLE...

6 Temmuz 2008 18:04  
Anonymous Adsız dedi ki...

ZAMBAKLAR EN ISSIZ TERLERDE AÇAR
VE VARDIR HER VAHŞİ ÇİÇEKTE GURUR
BİR MUMUN ARDINDA BEKLEYEN RÜZGAR
IŞIKSIZ RUHUMU SALLARDA DURUR

6 Temmuz 2008 19:48  
Anonymous Adsız dedi ki...

DAHA YAZMIYON KAZIM NE İŞ

9 Temmuz 2008 18:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

DAHA YAZMIYON KAZIM NE İŞ

@ Bayram Aydın

Bu cümlede bir sitem mi var acaba diye düşünmeden edemedim.. bilinçli bir mesele değil Bayram bey size cevap veremeyişim.

Yazınızı henüz okuyabilmekteyim!

Anladığım kadarıyla, geciktirmemeli cevabı da :)

Nasıl bir cevap yazılabilir, oldukça zor olacak benim için. Hayır demesi, gereçekten zor oluyor çünkü.

Bu konuda da beni bir şekilde anlayacağınız ümit ediyorum Bayram bey, sizi ciddiye alarak, cevabınıza Hayır diyorum.

Bunda, kendi hesabınıza düşen bir hata aramayınız derim. Şu sıralar, zamanım, plan ve programımın dışına çıkmaya engel oluyor :o)

İlgi ve alakanıza, ben de teşekkür ediyorum efendim.

Saygılarımla,

* * *

.: Dip Not :.

Şiir.. sanki kaybettiğim bir notanın sesi gibi, geldi bana; beğendim. Bizimle paylaştığınız için, âcizane teşekkürlerimle.

11 Temmuz 2008 19:09  
Anonymous Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim Kazım amcacığım.Bana ferid farjad'ı dinlememi Hilmi hocam tavsiye etti ve dinledim...açıkçası bu kadar güzelini beklemiyordum ama beklediğimden de güzel çıktı. Ruhumun en derin yerlerine indim bunu dinleyince...büyüyünce bende keman çalacağım!Allah Hilmi hocamdan ve sizden razı olsun!

14 Temmuz 2008 14:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

farklı,
olabildigince içten, dinlerken göz yaşlarıma hakim olamıyorum, piyanoya her vuruşta içim öyle bir eziliyor ki, kemanda yüregimin tüm iplikleri çekiliyor adeta, saygılarımla...

14 Temmuz 2008 17:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esra, Sedacan

Değerli katkılarınız için teşekkür ederim :) yorumlarınızı, tebessüm ederek okumuş bulunuyorum.. .

Saygılarımla,

* * *

@ Esra

Hilmi bey 'den ve sizden de Allah râzı olsun efendim, sağolunuz.

* * *

@ Sedacan

Sanki.. bıraktığınız yorumu ben yazmışım.. duygu ve düşüncelerime tercüman olmuşsunuz.. sağolun efendim.

Bu keman resitali, beni de alıp götürüyor sine-i âlemime :)

Güzellikler ile karşılaşmanız, dileğimle.

14 Temmuz 2008 19:16  
Anonymous Adsız dedi ki...

yaşamaya değmiyor bazen hayat...çok yıkıyor insanı..tek renk armonisi ile boyanmış tüm duygularını.bir şey olsada gitsem diyor bazen.bende farid farjanı dinlerken hep böyle oluyorum.bir kez daha ölmek istiyorum...saygılarımla:)

15 Temmuz 2008 13:58  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"yaşamaya değmiyor bazen hayat..."

@ İsimsiz

İsminizi bırakırsanız memnun olurum, yorumlar birbirine karışmasın.

Daha sonra size tekrar yazıp, yorumunuza mukabelede bulunacağım inşâ Allah.

15 Temmuz 2008 18:38  
Anonymous Adsız dedi ki...

"yaşamaya değmiyor bazen hayat" ben sedacan hatırlarsanız yine yorum yazmıştım size.farid farjanı dinlerken hep eski günler geliyor aklıma.sanki onları karanlık bir gecede canlandırıyorum.ıssız,yorgun,çaresiz,bu müzik sayesinde ağladım ilk kez allah sizden çok razı olsun

16 Temmuz 2008 13:04  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba Kâzım abi ben KİLİS'ten Esra;bu resitali bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim çok beğendim,inanın tekrar tekrar dinliyorum.Bugün "Her insan başka bir alemdir."i okudum gerçekten ruhunun enginliğine düşmüş bir insan tanıdım!İnşallah duygularınızla bana olduğunuz gibi tüm insanlara örnek olursunuz.Allah sizden razı olsun...Selamlar

17 Temmuz 2008 15:55  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"yaşamaya değmiyor bazen hayat"

@ Sedacan

İnceliğinize teşekkür ederim :)) bana cevap yazmışsınız ;) sağolun..

Mukabelemde geciktiğim için de özür dilerim, işte geldim çok şükür.

* * *

İki yorumunuz da öyle güzel ki :) size yazarken, noksan kalmaktan endişe ediyorum. Ola ki, ilgisiz kalırım da incinirsiniz diye düşünüyorum.

* * *

- "yaşamaya değmiyor bazen hayat...çok yıkıyor insanı.."

Böyle düşündüğün zamanlarda, Farid Farjad 'ı bırakıp da; Dursun Ali 'ye kulak ver bir de :)

[ Gelseydin ]

Bu sefer de gözlerin ıslanacaktır eminim ki, bu kez; bitsin diye düşünmeyeceksin hayatı: Umutlarım vardı hani, diyeceksin; neredeler şimdi?

Göğüs kafesinde, bir kalbin attığını duyumsayacaksın.. ve; ellerinin, yaşama tutunduğunu.

* * *

- "farid farjad 'ı dinlerken hep eski günler geliyor aklıma. sanki onları karanlık bir gecede canlandırıyorum."

Karanlık, ve ıssız bir gecede: Bütün utançlarımız örtülüdür, görmez kimse.

Biraz özlem duyarız, geçmişe. Ama, güneş doğunca; hepsi yalan olur yine.

* * *

- "ıssız, yorgun, çaresiz, bu müzik sayesinde ağladım ilk kez allah sizden çok razı olsun"

Şimdi dinlenin; yorgunluktan bitap düşmüş ruhunuz, yeniden dirilecek inşâ Allah.

Ecmâin,

20 Temmuz 2008 12:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esra

- "Merhaba Kâzım abi ben KİLİS'ten Esra; bu resitali bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim çok beğendim, inanın tekrar tekrar dinliyorum."

Merhaba Esra :) Kilis'e selâm ediyorum. Antep'de beş sene ikâmet ettim :) ama, Kilis'e hiç yolum düşmedi. Yine de, Antep'e olan sevgim.. Kilis'e de tesir etmektedir âcizane, derim.

* * *

- "Bugün "Her insan başka bir alemdir." i okudum gerçekten ruhunun enginliğine düşmüş bir insan tanıdım! "

Oraya, blog aleminde yazdığım yorumları arşivliyordum.. benim için çok değerli bir hazinedir; kıyamam yazdıklarıma, kaybolmalarını, unutulmalarını asla istemem.

Her birinde ayrı bir ders vardır, benim gözümde.

Teveccühünüze çok sevindim, mutlu oldum inanın.. sağulun,

Biraz olsun faydalı olabilmişsem, pencerenize bir ufuk açmaya vesile bulunabildiysem; şükürler olsun.

Demek ki, boş yaşamamışız.

* * *

- "İnşallah duygularınızla bana olduğunuz gibi tüm insanlara örnek olursunuz."

Tüm insanlara örnek olmak gibi bri gayem yok Esra.. bu, bir ahmaklıktır. Sakın, sen de; değmeyen insanlara, hak ettiklerinden fazlasını sunma.

Kimin, neyi, ne kadar hak ettiğini anlayabilmek için de; oku, kendini geliştir.

Bir söz şöyle der: Gerçek, iyi kalpli bir kimseden başkasına söylenmemelidir.

* * *

Sedacan 'a dinlemesini tavsiye ettiğim dinletiyi, sana da tavsiye ediyorum.

İşte burada :)

[ Gelseydin ]

Beğeneceğinizi ümit ederim.

Saygılarımla,

20 Temmuz 2008 12:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

BENİM KALBİM ISRARLA CENNET KUŞATMASINDA HALA

24 Temmuz 2008 15:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"BENİM KALBİM ISRARLA CENNET KUŞATMASINDA HALA"

@ İsimsiz

"Cennet kuşatması" da neyin nesi oluyor, merak ettim; bizi aydınlatmak ister misiniz ?

* * *

Hatırlatma: Bu bloğa, isimsiz yorum bırakılmaz.

24 Temmuz 2008 18:27  
Anonymous Adsız dedi ki...

slm kazım abi ben sedacan, aslinda ben bir oks öğrencisiyim,daha doğrusu biz; yani esrayla ruhsal bakımdan çok ince bir durumdayız. şu an sanırım bu gelecekte ki kişiliğimizin sancılarıdır.böyle zamanlarda sizin gibi insanları arıyoruz çevremiz de. sizinle tanışmayı çok istiyoruz .inşallah bir gün olur. tekrar söylemek gerekirse biz sizin birer kırıntılarınınız. saygılarımla...

25 Temmuz 2008 12:43  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kazım abi biz sedacanla çok yakın arkadaşız ona farid farjadı ben tavsiye ettim sizide zaten bu şekılde öğrendık "gelseydin"i beraber dinledik çok beğendik sağolun bu arada doğru söylüyorsunuz kimseye değerinden fazla değer vermeye gelmiyor, insanoğlu bazen kıymet bilmiyor.inanın bana
şu anda ki tek isteğim sizinle görüşebilmek duygularımı size bir dostum yakınlığında açabilmektir.saygılarımla...

25 Temmuz 2008 12:51  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esra

Şuân size cevap yazmak için zamanım yok, profil sayfamda bir e-mail adresi olacak.. oradan irtibat kurabilirseniz memnun olurum.

Saygılarımla,

1 Ağustos 2008 19:24  
Anonymous Adsız dedi ki...

selamlar dostlarım ferıd farjad ın albumlerını turkıyede bulmanız ımkansız gıbı bır sey yalnızca yasal olmayan yollardan edınebılıyorsunuz benım bulabıldıgım su ana kadar sadece 5 album bılmıyorum gercı daha fazkası varmı http://www.istekmp3.net/2007/farid-farjad-albumleri-5-album/
buadreste bulabılecegız 5 album bulunmakta
hepınıze sevgılerle

3 Ağustos 2008 16:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"bu adreste bulabılecegız 5 album bulunmakta"

@ İsimsiz

İlginize, teşekkür ederim.

7 Ağustos 2008 19:52  
Blogger gönül dedi ki...

bu bu harikaaa ne güzelsin sennn..
ben yeni başladım kemana
ama insana hep aşıkmış hissi uyandırıyor..
bu şarkı çok güzel ..
tebrikler..

21 Eylül 2008 19:58  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben 32 yaşındayım ilk defa böyle insan ruhuna hitap eden bir dinletiye rastladım.

14 Mart 2009 23:28  
Anonymous Adsız dedi ki...

MERHABA BEN12 YAŞINDAYIM DİĞER DİNLEDİKLERİMDEN DAHA GÜZEL OLMASADA BU DA GÜZELDİ BU RESİTALİ ŞİİR OKURKEN ARKADA FON MÜZİĞİ OLARAK KULLANIYORUM RESİTALLERİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞŞEKKÜR EDERİM.

20 Mart 2009 14:37  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Oraya, blog aleminde yazdığım yorumları arşivliyordum.. benim için çok değerli bir hazinedir; kıyamam yazdıklarıma, kaybolmalarını, unutulmalarını asla istemem."

beceriksizliğimden bir türlü arşiv oluşturamadım şu arşivden biz de yararlansak . sizin gibi düşünenlerden biriğim. benim için de çok değerli bu blog:bu blog. gün gelir kaybolmayı düşüne bilir belli mi olur..! bende kalması için ne yapmam gerektiğinin fakiriyim. anlamam bu işlerden. yardımcı olsanızda bu blogu ebedileştirsek.:)
nasıl kaydedebilirim tüm yazılanları..

26 Kasım 2009 05:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"benim için de çok değerli bu blog"

@ Adsız

Allah senden râzı olsun Adsız kardeş. Senin sayende ben de kendimi bir şey sandım sanıyorum.

Elhamdülillah, biz vesile oluyoruz sadece. Sendeki bakış olmasa, bizim de hükmümüz olmazdı diye inanıyorum.

Duâdan başka mecalim yetmiyor teşekkür etmeye. Rabbim, seni kendisinden başka hiç kimseye muhtaç bırakmasın.

Arşiv konusununda bağlayıcı konuşmak istemiyorum doğrusu. Önümüzdeki günlerde belki bir arşiv dosyası hazırlayıp bloğa sunabiliriz.

Şimdilik gündemimde olan bir konu değil bu ama, yarın ola hayr ola inşâ Allah.

K.M.

27 Kasım 2009 00:03  
Anonymous Burak Önder dedi ki...

Öncelikle bu kadar güzel bir blog hazırladığınız için teşekkür ederim.İnternet aleminde bu denli özenle yazılmış saygı çercevesindeki yorumları görmek beni mutlu etti.Parçanın ismini öğrenebilirsem daha mutlu olacağım teşekkürler.

dipnot:yaşım 16

19 Mart 2010 21:10  
Anonymous Burak Önder dedi ki...

Parçanın ismini buldum efendim tekrar paylaşımlarınızın devamını diliyorum.

Anroozha albümünden:
ghoghaye setaregan

19 Mart 2010 21:18  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Burak Önder

İlginize teşekkür ederim Burak Bey.

Parçanın ismini bulmuş olmanız bizim için de iyi oldu, belki sizden sonra da merak edenler olur.

Sayfamız hakkındaki kanaatiniz de bizi mutlu etti, ayrıca teşekkür ederim.

20 Mart 2010 18:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

selam herkese sevgiler vesile olanada dinleyende bence yorum yapmamak lazım sadece dinlemek lazım demiii kazım birazda kafiye olsun diye sadece isimle hitap ettim affola gülüm...!

17 Temmuz 2010 15:56  
Anonymous Adsız dedi ki...

bu cok guzel cok guzel adeta içimdeki dertleri atıyorum farid ferjad dinledikçe. cok guzel...

17 Temmuz 2010 21:22  
Anonymous Adsız dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel... farid farjad seni çok beğeniyorum. kezban kıbrıs:)

15 Ağustos 2010 18:39  
Anonymous Yunus Emre dedi ki...

Merhabalar Kazım Bey,
Farid Farjad'ı ilk defa bu blogda dinledim ve inanın bana bir müziğin ne kadar eşsiz bir şey olduğunu tekrar öğrendim.
Eğer Farid Farjad dinlemek isteyen arkadaşlar olursa;
http://rapidshare.com/files/356222237/Farid.Farjad.Anroozha.1.rar

http://rapidshare.com/files/356235135/Farid.Farjad.Anroozha.2.rar

http://rapidshare.com/files/356578893/Farid.Farjad.Anroozha.3.rar

http://rapidshare.com/files/356589343/Farid.Farjad.Anroozha.4.rar

http://rapidshare.com/files/356565491/Farid.Farjad.Anroozha.5.rar


Buradan o eşsiz notalara ulaşabilirler...

NOT: Sizede çok teşekkürler Kazım Bey beni böylesine bir sanatçı ile tanıştırdığınız için.

26 Eylül 2010 20:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Sayfaya renk katan dostlarımıza teşekkürü bir borç biliyorum.

Sağolun arkadaşlar,

11 Kasım 2010 10:08  

Yorum Gönder