13 Aralık 2006

Bize de Nasip Eyle Yâ Rabbi

Link: Kâbe

11 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

AMİN... İnşâAllah..

Rabbim, isteyipte gidemeyenlere sabır versin. ve bir an önce gitmeği nasib etsin inşâAllah.
bizlere de o muazzam mekanları görmeyi nasib erder.
ziyareti kabul olanlardan eyler inşâÂllah.
Selam ve duayla.

13 Aralık 2006 12:37  
Anonymous Adsız dedi ki...

amin..inşaallah..

13 Aralık 2006 13:02  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ne güzel bir dua ve temenni! İnşallah Rabbim halis bir niyetle ve içi yanarak bunu isteyenlere nasip eder. Cenab-ı Hak insanlara isteme duygusu vermiş, demek ki istediğini de verecektir. Zira "Vermeyi istemese, istemeyi vermezdi."
İnsanlar hayatta çok şey istiyorlar. Belki hepimiz günlük yaşantımız içinde çok çeşitli istek ve beklentiler içinde bulunuyoruz. Ama bu isteklerimiz genellikle dünya için oluyor. Daha çok mal, daha fazla dünyalık, daha uzun ömür vs. Halbu ki bütün bunlara kavuşsak bile, bir gün gelecek ya onlar bizi, ya biz onları mutlaka terk edeceğiz. Önemli olan bizi kabirde, mahşerde, mizanda ve sıratta terk etmeyecek olanları istemektir. Hac da İslam'ın beş şartından birisi olan en önemli ibadetlerden olduğundan, ebedî bir erzak ve yol arkadaşı olarak bize eşlik edecektir.
Rabbim her zaman güzel ve faydalı olanı istemeyi ve bu istediklerimize nail olmayı nasip etsin diyor, mü'minlerin birbirine duacı olmalarını temenni ediyorum. Allah hepinizin her zaman yar ve yardımcınız olsun.

13 Aralık 2006 13:32  
Anonymous Adsız dedi ki...

ALLAH (c.c.) a ulaşmaya çalışmak,ulaşabilmek için çeşitli sebepler aramak, gönül ister O (C.C.) na varmayı,bir kalp O(c.c.) ndan gafil yaşayamaz,insanın içine bir ateş düşer, arar yollara düşer, kavuştum der,sonra yine durdurak demeden aramaya başlar,arayanlar bir gün bulur,sonra bir gün dönüp bakar ki, yere göğe sığmayan ALLAH (O zamandan mekandan münezzehtir )dönüp bakar ki ; bir mü'minin kalbine sığmıştır....inşaallah bir gün bizde O( C.C.) na varanlardan oluruz

16 Aralık 2006 15:29  
Anonymous Adsız dedi ki...

"inşaallah bir gün bizde O( C.C.) na varanlardan oluruz"

İnşallah

17 Aralık 2006 01:16  
Blogger İbn-i Sina dedi ki...

Amin...

17 Aralık 2006 21:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

ben, niye yoksun burada :(

***

günler sonra,

"Bize de Nasip Eyle Yâ Rabbi"

Âmin....

Ne çare ki âmin diyoruz, gidemiyoruz ki; bir bahane çıksa keşke.....

17 Aralık 2006 23:57  
Anonymous Adsız dedi ki...

"KEŞKE"
Artık dualarım, yarab'bi bir bahane çıksa olacak.

bahanesiz, hiç bir şey olmuyor (yani vesilsiz.) bahanesiz de benim için, biraz uzun olacak galiba. daha yakın olması için bende bahane bekliyorum :(

18 Aralık 2006 12:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Yürekten inanıyorum bu bahane meselesine. Bahane olmadan sebep bulunmadan ölünmüyor bile, bu sözü kim söylemişti :( Yakın zamanda duymuştum bir büyüğümden, evet evet hatırlıyorum :o)

Efendim, belki de aynı katarda kervanda yerimiz ayrılmıştır, kim bilir ;)

Âlâ huzûr aklımıza, âlâ merhamet kalbimize, âlâ tebessüm yüzümüze..

(Âmin)

18 Aralık 2006 13:50  
Anonymous Adsız dedi ki...

amin amin yarabbim insallah cümlemize

11 Ocak 2007 01:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Anonymous

Allah râzı olsun efendim, sağolun.. ecmâin...

12 Ocak 2007 01:50  

Yorum Gönder