2 Aralık 2006

Çare, Sizsiniz!

Link: Çare, Sizsiniz!

5 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

İnşâallah, bir gün adalet yerini bulacaktır. Mizan yalan söyler mi, söylemez...

(Âmin)

20 Aralık 2006 14:35  
Anonymous Adsız dedi ki...

daha önce "islami duyarlılık" sahibi; hatta varoluş sebebi islam olan bir dergi de yayımlamıştı bu fotoğrafı. o zaman kızmıştım, şimdi de kızıyorum. bu kızın bu şekilde teşhiri -ona destek olmak adına bu teşhiri- sizce ne kadar ahlaki? sizce o kız bu fotoğrafı gördüğünde kendisine verilen acımaklı destek dolayısıyla gurur mu duyuyor yoksa ezik bir acıyla mı kaplanıyor bedeni?

n. yılmaz

25 Aralık 2006 13:57  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ n. yılmaz

Hmmm, yâ arkadaş bir bakıma haklı gibi duruyorsun, vaktiyle ben de böyle senin gibi düşünmüş olsam bile, pek üzerinde durmamıştım.

Bir an için, sileyim dedim fotoğrafı şimdi... Sonra empati kurdum, kendimi o kızın yerinde gördüm...

İsterdim ki, BU REZALETİ ÇOCUKLARIM GÖRMELİ, VERDİĞİM MÜCADELEYİ BÜTÜN İNSANLIK GÖRMELİ.. BİLMELİ...

***

Konuya dikkat çekmenize memnun oldum, blog sakinleri sizin fikrinizi de okuyacak değerlendireceklerdir.

Ben de böyle düşünüyorum işte, lâkin fikrinizi biraz daha savunur ve kişisellikten çıkarabilirseniz..

Ben de resmi oradan kaldırabileceğim gibi, konuya olan bakış açımı da değiştirebilirim.

Hassasiyetiniz için teşekkürler, saygılarımla..

25 Aralık 2006 17:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

küfrederim ben böyle zihniyete küfrederim ben böyle sisteme ulan Allah belanızı versin şerefsizler ... düştüğümüz yerden bir can olup kalkacağız o zaman bu zulüm bitecek ...ulan biliyorum daha doğmamış çocuklarımızdan korkuyosunuz meydanlardaki tekbirlerimizden korkuyosunuz bizler uğruna ölecek davayı bulmuşuz ve sövdürmeyiz davamıza

30 Aralık 2006 20:05  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"küfrederim ben böyle zihniyete küfrederim ben böyle sisteme ulan Allah belanızı versin şerefsizler..."

@ Anonymous

Ateşe körükle gidilmez kardeş :)

Hz. Peygamber bizi böyle görmek istemezdi diye düşünüyorum, sabırlı olunuz..

***

Susayım dedim de, sanki söylediklerini tasvip etmiş gibi olacaktım.

Sen iyi bir kimseye benziyorsun, lakin görünen o ki öfken aklının önüne geçmiş şuan :)

***

Lütfen, rica ediyorum sizden, burada bu tarz bir dil ile yazmayın :) Ben yazarsam eğer, siz de beni uyarın lisan-ı edeb ile..

Şefkat erbabı sevgi mimarı olmak dururken, felâket tellallığı yaparsak; kazanacağımız gönül saflarını da kaybederiz, sonra haklı davada haksız duruma düşeriz ;)

***

El aman diliyorum; şiddet yok, tehdit yok! Kavgamız bileğimizle değil, aklımızladır.. Karşımızdaki zavallılar duâya muhtaçlar, sopaya değil :)

Hem çok meşhur bir savaş takdiği de şöyle der, düşmandan kurtulmanın en kesin yolu onu dost edinmektir :o)

30 Aralık 2006 20:36  

Yorum Gönder